وای بر خودروسازهای ما که بعد از 50 سال هنوز نتونستند یک خودروی با کیفیت درست کنند و باید چشم ما به کشورهای خارجی باشد تا تولیدات انها را مصرف کنیم
متاسفم برای وزارت صنعت با این سیاست گذاری و انحصاری که ایجاد کرده و مردم مجبورند خودروهای بی کیفیت داخلی را سوار شوند و هر ساله هزاران کشته به خاطر همین خودروهای بی کیفیت بدهیم
به نظر بنده با این دور دوری که دو تا خودرو ساز برداشتن و دولت هم از پسشون برنمی یاد بد نیست اگه یک رقیب در بازار پیدا بشه گرچه مطمئن هستم که حضرات نمی گذارند . چون یادم هست اون موقع که رنو و پژو بعد از برجام اومدند ایران و مذاکره در ایران خودرو بود چینیها جلو فرانسویها نشسته بودند طرف فرانسوی می گفت به قیمت 27 میلیون الی 35 میلیون ماشین می دم چینی ها می گفتند نه باید گرانتر بدی ! فرانسوی کفش بریده بود ! می گفت اخه چرا ! چینی می گفت اخه اونوقت مردم ماشینهای ما رو نمی خرند ! مدیران ایرانی هم نشسته بودند اینهارو نظاره میکردند انگار مال یک کشور غریبه هستش !
چه خبره،چرا سریع فقط جبهه گیری میکنید؟!؟ اتفاقا لادا شرکتی با سابقه طولانی و اسم و رسم داره...قبل انقلاب هم مدلهایی از لادا تو ایران بودن که اتفاقا نسبت به زمان خودشون کیفیت فوق العاده ای داشتن و پرطرفدار بودن موتور خوب بدنه زیبا و قوی...همه باسم ماشین محکم و مرد میشناختن،الان لادا جدید زده که واقعا چه از نظر زیبایی چه فنی هیچی کم نداره..،تو سفری که چند وقت پیش به تاشکند داشتم مدلی از لادا رو دیدم که از نظر طراحی شباهت زیادی به اپاروس داشت رنگ مشکی با زه باریک قرمز.. البته خیلی شکیل تر و سواریش عالی بود وقتی متوجه شدم لادا طرح جدیده اصلا باورم نشد چون برخلاف طرحهای قدیمی ماشین کشیده و پهنی بود که اپشنهای روز دنیا رو داشت،ضمنا این واقعیته که اومدن این شرکت تو ایران باعث تنزیل قیمت اقلام چینی و شاید رشد کیفیت بشه