ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
راهیان نور کجا هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
دارند بیل می زنند و به جای تو منافق پشت موبایل کار می کنند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
با عرض تسلیت از دست دادگان سیلهای اخیر و طلب صبر و استقامت برای مردم دیار سیل زده و امید در صحنه بودن مسئولین وتشکر از تمامی کسانی که در این راه کمک رسانی مردانه ایستاده اند چون ارتش و سپاه وحلال احمر و...دوستمون صحبت درستی کرده بوده در خصوص نمایندگان شهرکرد و خوزستان . مسئولین بیست سال پیش اگر به صحبتهای کارشناسی گوش کرده و طبق معمول این کشور همه چیز را سیاسی نمیکردند با برنامهایی که پیش بینی شده بود این آبها به سد زاینده رود و به فلات ایران هدایت میشد و کار به اینجا ها نمی کشید. بزرگترین مشکل این مملکت این است که همه چیز سیاسی است .و مردم خسارت ها را میدهند و همه خسارت ها از جیب مردم پرداخت میشود. و وقتی هم همه چیز آرومه ، سونامی های اختلاس مجال نمیدهد. ایکاش همه با هم می خواستند این مملکت درست بشه !!!!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
دقیقاً مثل پیشبینی انتقال دوب آهن بندرعباس به اصفهان که آب کارون رو میبلعه بجای استفاده از آب دریا
مثل ساخت پتروشیمی که هیچ نمونه ای در جهان نمیتوانید پیدا کنید که وسط کویر ساخته شده هیچ نمونه ای نیست
فقط مدیران اصفهانی و یزدی ساختتند
که آب رو بجای استفاده در شرب به کام صنعت کشانده
همین کارشناسی بوده که این بلا رو سر کارون و مردمش آورد
عرض کارون به یمن انتقال آب به کویر اصفهان و یزد برای آب صعنت دوب آهن به کمتر از یک سوم رسید و در اصل راه آب رو بستند و نتیجه شد این
ساخت آکواریوم دوب آهن پتروشیمی صنایع اتومبیل و ... همه در دل کویر عین کارشناسی بوده لابد که الان نتیجه اون شد این
به هرکس از همکاران خود میگم در ایران در دل کویر پتروشیمی و ذوب آهن ساختن با وجود داشتن مرزهای آب فراوان با دریا باور نمیکنند و میگن شوخیه !
بله متاسفانه اما از نوع جدی و تلخش
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
کاملا با شما هم عقیده هستم الان کشور باید یک متولی داشته باشد با دو فرمانده نمیشه به جنگ سیل و زمین لرزه و جنگ اقتصادی رفت . الان تنها متولی در امر فرمان فقط دولت هست تمام نهادها باید ببینند دولت چه تصمیمی میگیرد . خداییش دیگه در بخش سیل و زمین لرزه نباید با دولت کار موازی و دولت در سایه انجام گیرد . فرمانده فقط در تمام کشور نخست وزیر یا رییس جمهور هستند .حتی تمام نطامیان باید از دولت دستور بگیرند
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
نفت رو بردید بیکاریش
...موند واسه ما هیچی نگفتیم
الان به بهانه سیل میخوای اب رو دایمی خارج کنی...
رضا آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
آی ناشناس که میگی صنابع به کویر بردند توهمونی هستی که ازیکسال پیش این متن پوچ نوشتی همش زیر خبرها کپی پیست میکنی .من هرموقع میام راجب آب درتابناک متن بخونم عین این جنله که چرا ذوب آهن به هرمزگان نبردند میخونم دست از حسادت ونظرات ناکارشناسید بردار
محدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
محض اطلاع بگویم که ذوب آهن وفولاد دوسالی هست که آبموردنیازشون ازفاضلاب شهرهای شاهین شهرفولادشهر میگیرند پس لطفا اون شخصی که هنش میاد میگه آب صنایع از کجا میاد بدون که متن تکراری نگذار.بعدم چهل هزاردشت خوزستان نیشکر وهندونه هست ومیزان برداشت آب برای صنایع چهار الی پنج درصد هست
ناشناس
| Australia |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
ذوب آهن بر طبق مطلاعات قبلی و برنامه شرکت ایتالیایی قرار بود در هرمزگان ساخته شود ولی با زد و بند به اصفهان منتقل شد
و حتی خبری در سال گذشته در تابناک منتشر شد
صنایع دوب آهن اصفهان صنایع خودروسازی اصفهان صنایع پتروشیمی که حتی خودش یک قطره نفت نداره صنایع سنگین و آب بر دیگه که در کویر اصفهان ساخته شد همه اونها بدون کار کارشناسی و فقط بر زد و بند بوده
چرا این صنایع آب بر در شمال کشور یا در جنوب یا در سیستان که مجاور دریا هست ساخته نشد؟
اینهمه برنج و خربزه و شالیزارها در اصفهان آب از کجا میارن؟
آیا عین عقل و تدبیر بوده که برنج در کویر کشت بشه؟
باغات در وسط کویر باشند؟

همه مردم میدونند که مدیران اصفهانی و یزدی چکار کردند

ظرفیت اصفهان صنایع سنگین نیست
حتی یک بچه هم میداند که پتروشیمی در تمام دنیا در کنار دریا ساخته میشه
ما بخیل یا حسود نیستیم اما دلسوز کشور هستیم
برای من اصفهان خوزستان و ... یکی هستند
اما برای برخی ها انیطور نیست

و فکر میکنند که با این نوع کارها میشه اصفهان رو توسعه داد درصورتی که در اینده نتیجه بازی با طبیعت حتی گریبان اصفهان رو میگیره
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
مالیات ودرامد ذوب آهن که داره خرج همین شماها میشه دلنگران چی هستید
سپهوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
هیچ انتقال آبی نباید صورت بگیره . از الیگودز آب انتقال دادن قم بیا ببین چقدر چاه سمت ما خشک شد رفت از بس که سطح آب زیر زمینی پایین اومده
در جواب محمد رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
همین چند وقت پیش ها بود برنامه تا ثریا یک مستند گذاشت تو اوج بی آبی تابستون زاینده رود تا نزدیکی صنایع فولاد و ذوب آهن آب داره که بعد ازون بشدت کم آب میشه و چیزی واسه کشاورزهای شرق اصفهان نمیمونه جهت اطلاع گفتم.
مهدی محرابی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
سلام مردم شرق ایران از بی آبی و خشک سالی همه چی شون نابود شده و دیگه روستایی برای کشاورزی نمونده در مقابل این حجم آب شیرین با خسارت هزار میلیاردی داره به دریا ریخته میشه کاش یه مدیر کاردان داشتیم که با نصف این مبلغ آب رو به شرق میاورد به طوری که به اکوسیستم غرب هم ضرری وارد نشه کاش
پاسخ ها
علی یار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
از کی تا حالا اصفهان شده شرق؟؟؟؟؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
تمام خسارتها را باید نمایندگان چهارمحال وخوزستان بدهند این ها بودند که نعمت آب خدارو روی مردم استانهای مرکزی بستند چوب خدا صدا نداره
پاسخ ها
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
خجالت بکش...
مردم مملکت دچار مشکل شدن داری ماهی گیری میکنی...
این اب و بارشها اگ دایمی بود کسی مشکلی واسه انتقالش نداشت...ولی وقتی موقته میخوای دایمی ببری...
اصا چرا از سیلاب شمال چیزی نمیگی..؟
در ضمن تو کوین لازم نیست این همه صنایع اب بر ساخته میشد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
نمیفهی حرف نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
تمام امام حسین نزدیک همین منطقه بود آب بهش ندادند .این خطه نفرین شدست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
کاربران محترم اللن موقع تصفیه حساب سیاسی نیست . باور کن اشتباه میکنید الان موقع گیر دادن به کسانی نیست که خودشان در حال کمک رسانی هستند حساب کنید شما دارید یک کاری را در جای انجام میدهید کسی پشت سرهم بشما گیر بدهد ایا واقعا از انجام ان کار باز میمانید . دوم یادتان باشه سه ماه پیش من در سایت تابناک میگفتم که هموطنان به جای گیر دادن به پرستار و پزشک ببینید جنگل ما چرا زباله ریخته میشه . چرا پل های ایران مثل دهه ۲۰ ساخته نمیشه . چرا محکم نیستند . گفتم چرا راه روستای اینقدر شیب داره . چرا روستای زمین را میفروشه . چرا رودخانه ها لایروبی نداره .‌این چرا باید الان ببینیم چکار میشود کرد که شرایط بدتر نشود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
الان در مناطق سیل زده افرادی مثل ارتش و هلال احمر و دکتر و دارو و چادر نیاز هست . باور کن در هیچ کجای دنیا افراد سیاسی و مسولین قضایی را در چنین مواقعی اعزام نمیکنند چون شرایط محیطی منطقه مساید نیست .یعنی هزینه حفاطت و مدیریت هزینه زیادی به دستگاه وارد میکند شما حساب کنید یک نفر با چندین ماشین و خورو و محافظ چه کاری میتواند انجام دهد مولش را به رفع مشکل ان منطقه بدهندمن این انتقاد را باب دلسوزی گفتم بگدارید کسانی به انجا بروند که نیاز به حفاطت از خود ندارند بلکه از جان گذشته هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
برو بیرون از کشور
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
تابناک، با توجه به اینکه رییس مجلس و وزرا دارن حرف از ترسالی میزنن ولی صحبتهای کارشناسی ک شما گذاشتین تایید نکردن اینو...
لطفا و خواهشا این موضوع رو در نظر بگیر و یه متن در زمانی ک میدونید مناسبه برید...میتونم ک قبلا ابا دید انتقادی حمایت کردین...
همین الان بهبهان دما 30 درجه است و به تیر رسیده ب دمای 50 هم خواهیم رسید..کسی مشکلی با انتقال اب در صورت موجود بودنش مشکلی نداره...ولی لطفا به گوش این مسولین برسونید ک به بهانه یه سیل موقت ک بیشتر کشکلات هم از مدیریت و همین طور خشکسالی چن سال اخیر بودهف اب رو به صورت دایم انتقال ندن...ب ولله تو دهه هفتاد بارانهای چند برابر شدید تر میبارید اتفاقی اینجوری شاهد نبودم...
در ضمن من فعلا یه کمپینی با عنوان خوزستان هوشیار باش رو همین الان بعد زا دیدن نظرات این پست راه انداختم...
گفتم ک شاهد باشید بیشترین منبع نفت رو داریم بیکاریش نصیبمون شد و حالا گذشت ک بزاریم سر خوزستان رو باز کلاه بزارید...
رضا آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
دولت باید فکری برای امنیت خوزستان بکند اولا باید دزفول خودش استان بشه باتوجه به جمعیتی که داره .دوم وزارت نیرو باید محدودیت درکتشت هندوانه ونیشکر ایجاد کندکشور کویری نباید هندونه کاشت .سومایکسری افراد درخوزستان هستند که جزمردم هم نیستند دارند تفرقه ایجاد میکنند که بشدت باید با این افرا برخورد کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
تا اندیمشکیها زندن شما دزفولیها استان شدن رو تو خواب ببینید
ومن الله التوفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
کاش بعضی ها درک این را داشتند تا برای کاری که قابلیتشو ندارند کنار بکشند تا ی قابلی جلو بیاد
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
با مدیریت باید این شرایط پشت سر گذاشت.کاستی ها باید قبل از وقوع حادثه رفع میشدن که متاسفانه ب دلیل کاهلی مسیولین به ظاهر کاردان...رفع نشدن.و مردم دچار خسارات جانی و مالی شدن