سیاوش باهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
آقای حافظی بکن از این مشکلات غیراستاندارخداحافظی!
آنقدر پروژه های نیمه تمام بوده که چند بار افتضاح شده که این یکی جایی ندارد!!!
حدود 87000پروژه نیمه تمام و باهزینه 147میلیارد دلار در سطح این مملکت بدون بررسیهای اقتصادی و سنجشهای لازم اجرا شده وبعد به باد نسیان و شرایط جوی سپرده سده تا از روی زمین محو و نیست شوند چون همه سیاسی و برای رای آوردن بوده و تاریخ مصرف آتها سپری شده است و نتیجه آن فلاکت و فقر و بدبختی و لختی و گرسنگی خیل عظیم جمعیت ایران است که حتی توان خرید نان وپیاز و سیب زمینی و خیار سبز هم برای خوردن ندارند.خیانتها انقدر زیاد هست که دیگر مثل غارتگریهای کلان قابل تصور و شمارش هم نیست.تنها چیزی که وجود دارد هرج ومرج اعلام نشده و عدم قانون گرایی و عدم شفافیت و دور زدن قوانین و قانون شکنی هست و لاغیر!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
در دوره احمدی نژاد بیش از هر چیزاز کلنگ استفاده شد چون به هر استانی میرفت فقط کلنگ میزد ان هم برای طرح های کارشناسی نشده
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
خوب بروند ایجاد کنند و واقعا حرف ایشان منطقی است .
دوباره داستان مانند سیلها نشود که یک حادثه که اتفاق میافتد همه دنبال مقصر بگردند منتهی الان سرسری میگیرند نبود تهویه ها را تا یک حادثه وحشتناک رخ بدهد دوست داران دوربین و هیاهو دوباره بیایند.
در اتوبان سازی ها در تمام جاده ها زهکشی باید پیش بینی شود تا در هنگام بارندگی ها تلفات جانی رخ ندهد و اب اضافی در جاده به بیرون از جاده یا چاهکهای اب هدایت شود و در تونلهای مترو هم حتما باید تهویه باشد
سبگنالینگ که دیگه وحستناک لازم است.
عظیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
آقای حافرظی خط6 و7 هم ناقص هم ناایمن است و تمام متخصصین مترو به آن اذعان دارندمیتوانید تحقیق کنید نه سیستم تهویه نه سیستم برق نه سیستم کنترل و نه آسانسور وپله برقی و امکانات ویزه معلولین و سالخوردگان به لحاظ ساختمانی هم در پایین ترین حد استانداردهای مهندسی میباشد. البته رئیس محترم شورای شهر تهران میداند که خط مترو را نمیتوان بصورت کامل و بدون تعمیرگاه یا تعمیرگاه موقت حتی به صورت فازبندی هم راه اندازی نمود.
مدیر عامل فعلی مترو هیچگونه شناختی از سیستم حمل ونقل عمومی و ریلی ندارد و در اینگون موارد از نظر کارشناسان با سابقه هم استفاده نمیکند و پرسنل قدیمی و با تجربه راتشویق به بازخرید نمودن و بازنشستگی پیش از موعد و نپرداختن حق و حقوق آنان تهدید میکند و آقایان در مصاحبه وپخش فیلم افتتاح اغلام میکنند پول نداریم که نیاز به تحقیق دارد شاید میخواهند از اعتبارات کشور چین طبق معمول استفاده کنند. موفق باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
رئیس جمهور بجای رسیدگی به مسائل مهمتر کشور همچون رفع مشکل سیل زدگان و گرانی ،پرداخته به موضوعات پیش افتاده چون افتتاح پروژه هایی که مشکل دارند،آیا این کار به معنای انحراف افکار عمومی و یا فرار به جلو نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
آگاهی حق مردم است
دوشنبه ۱۹ فروردین ۹۸
دلار ۱۳۹۵۰
یورو ۱۵۶۰۰
سکه ۴۹۰۰۰۰۰
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
خدای ناکرده وقتی فاجعه ای رخ دهد تازه آن موقع با چراغ قوه دنبال کی بود کی بود من نبودم تقصیر آستینم بود می گردیم. که متاسفانه تجربه چند دهه نشان داده تکرار خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
مشهد بیشتر خطوط مترو روی زمین است.
جنیدی مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
یعنی بعداز دوسال ازافتتاح خط۷هنوز نتونستید کامل انرا راه اندازی کنید چهارتا هواکش خریدن چند سال وقت میخواد؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
آقای دکتر حافظی
خودتان می دونی ظلم کردی در حق مردم و شهر
آیا آلودگی داخل تونل بیشتر از آلودگی شهر و ماشین ها و ترافیک توی این مدت بود
الانم ادبیات شما با این شورا و شهرداری
نشان از تغییر زاویه نسبت به افراد و جناح ها داره