چرا با این همه اتفاق ناگوار و اینکه مردم از طریق فضای مجازی واقعیات رو می بینند مسئولین بازهم با مردم صادق نیستند جاده خرم آباد به سمت الشتر نورآباد نهاوند ،کرمانشاه و کردستان از جاده های ترانزیتی استان وکشور می باشد که تا دوسال پیش دوطرفه بود وبا وجود حجم ترافیک بالای خودرو سبک و سنگین پل صد ساله آن با وجود استهلاک بالا، در سیل اخیر سالم مانده ، دوسال پیش برای جدا کردن لاین رفت و برگشت اقدام به ساخت پل جدیدی در فاصله دویست متری پایین پل قدیمی برای لاین برگشت شد در سیل اخیر پل جدید که تاحدودی شدت سیلاب کمتری بهش خورده متاسفانه تخریب شده و موجب سقوط چندین خودرو و فوت و مصدوم شدن چند نفر شده است پل جدید بدون نظارت و با خاک ساخته شده از میلگرد و بتن کافی خبری نیست
چند سال پیش در پی باران شدیدی در تخت جمشید سیلی به راه افتاد وبا توجه به اینکه این بنا سیزده هکتار مساحت دارد که همه سنگ است، و تکیه به کوه دارد، این سیل بسیار شدید بود اما سامانه تخلیه آب 2500 ساله این بنا سیلاب را در دو ساعت تخلیه کرد بدون اینکه کوچکترین اسیبی به بناهای آن برسد!!!!! مشکلات ایران بسیار اساسی تر از انی هستند که ما فکر می کنیم، و برخی از ندانم کاری ها گویا که از روی عمد و برای مردم ازاری انجام شده اند.
الان هر جای دنیا بود تیم کارشناسی و تیم سازنده رو مورد بازخواست قرار میدادند که چرا اینطور شده. همون کاری که باید برای سد گتوند، دروازه قرآن شیراز، مسیر خط آهن گلستان به اینچه برون و ...... هم بشه.
پل قدیمی فرو نریخته چون اون موقع " مهندس " نبود و معماران سنتی میرفتن بالای بلندی ، تپه ای ، کوهی و از بالا جریان رودخونه و خصوصیات مسیر و علامت داغ آبهای قبلی رو بررسی میکردن و بر اساس رفتار رودخونه پل می ساختن . حالا مهندس داریم که مساحی بلد نیست و فقط اسم و عنوان داره . به جای بالای تپه رفتن ، کنار رود می ایسته و به اندازه وسعت چشم و دماغش یه پل میسازه و علی برکت الله پول به جیب میزنه. البته مهندسی سهمیه ای و مدرک خریده و رانتی هم در این زمینه بی تقصیر نبوده اند.دنبال چی میگردین دیگه؟!!