بنظر من ممکن است مشکلاتی باشد ، ولی نه به این بزرگی که شما نشان میدهدید . من 3 خودرو دارم و 3 سال است که از تگ استفاده می کنم و تا بحال برای هیجگدام اشتباه محاسباتی نیامده است . حتی چند بار که مبلغ موجودی از مبلغ عوارض کمتر بوده و شاما 30000 تومان جریمه میشده نیز بعد از 30 روز که دوباره کارت راشارژ کردم مبلغ را کم کرده و جریمه را حذف .
در عوارضی اتوبان پردیس در 5 شنبه یا جمعه ها شب گاها تا 1 ساعت هم در صف انتظار پرداخت عوارضی ماشین ها ایستاده اند . که اتلاف سوخت آن بیش از قیمت عوارضی است . و اگر تمام گیت ها الکترونیکی باشد معطلی در کار نخواهد بود
مزخرف ترین طرح ممکن .
من داخل اتوبان نشده ام ولی برای من عوارض در نظر گرفته شده به پشتیبانی مربوطه زنگ زدم گفت خیال داشتی بری داخل اتوبان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! میگه حتما دوربین جایی شما را ثبت کرده که خیال کرده میخوای داخل اتوبان بشی!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
خوب داداش یه جوری رد شو که دوربین خیال نکنه داری وارد اتوبان میشی فکر کنه فقط اومدی حالشو بپرسی.واقعا یا یک مشت مدیر و مسئول دانشمند طرفیم
اولا خوب اطلاعرسانی نشد مثلا باید در عوارضی افرادی رو میزاشتن توضیح بدن به راننده ها من توعید از عوارضی رد شدم حتی دم باجه هم چند دقیقه ایستادم اما دیدم کسی نیست پول بگیره خبر نداشتم از طرح بار دوم رفتم خودم سوال کردم جریمه سی هزار تومنی باید برداشته بشه خود من نتیجه استعلام از راههای مختلف (مثل استفاده از اپلیکیشنهای مختلف) به اعداد مختلفی رسیدم و این بی اعتمادی فجیعی ایجاد میکنه
اصلا کی جوابگو و مسوول این کاراست که بهش مراجعه کنیم؟
برای خودرو من دودفعه درمسیراتوبان ساوه اس ام اس اعلام شددرصورتی که من اصلا تواون مسیرترددی نداشتم بامرکز مربوطه تماس گرفتم کسی که پاسخ گوبودمیگفت مگرمیشوداشتباه شده باشدولی گفت درخواست شماراثبت میکنم دوسه روزبعدتماس گرفتند ومجدد مشخصات گرفتند ونوع خودرو راسوال کردند بعد گفتند ببخشید اشتباه شده وتردد مربوط به شما نیست وشارژکسرشده عودت داده میشود،به هرحال به نوعی برای مردم اشتغال زایی کرده اند
باید از طریق پیامک به مالک خودرو در همان روز اطلاع رسانی گردد و البته باید راهکار ارایه شکایت و اعتراض نیز به مردم معرفی گردد. در کل اجرای این طرح ملی به نفع همه ست .
در آلمان بایستی هر خودرو متصل به یک حساب بانکی باشه، هر سال عوارض مربوطه به طور خودکار از این حساب کسر میشه.
در مورد پرداخت عوارض هم بایستی روی عوارض سالیانه محاسبه بشه، وگرنه دوباره کاری هست. خودم ترجیح میدم دم آزادراه توی صف باشم و عوارض رو دستی پرداخت کنم تا اینکه بعدا بخوام با دردسرهای واریز و این مشکلاتی که در بالا اشاره شد روبرو بشم.
پاسخ ها
بازوی
||
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
من خودم در سامانه عضو روش پيمان يکی از بانکها شدم و بعد تماس گرفتم و گفتند دارند مسائلش را حل می کنند و چند روز بعد هم مبلغ از حسابم برداشته شد
مثل همين روشی که فرموده ايد. اينطوری به بانک اجازه دادم با اس ام اس و تاييد از حسابم کم کنند
ناشناس
||
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
اونجا آلمانه از آسفالت جاده گرفته تا خودرو و مدیران کشوری همه در بهترین و با کیفیت ترین حالت قرار دارن. ما فقط یاد گرفتیم ادای اونارو در بیاریم در حالی که هنوز الفبای تکنولوژی هم بلد نیستیم.
این طرح مسلما طرح درستیه ولی اجراش خیلی ضعیف بود . اطلاع رسانی ناقص و دیرهنگام
نرم افزارهای ناقص و ناکارآمد
عدم وجود سامانه اصلی قابل استناد (مثل سامانه خلافی)
عدم اتصال همه عوارضی ها به این سامانه
...
در عوارضی اتوبان پردیس در 5 شنبه یا جمعه ها شب گاها تا 1 ساعت هم در صف انتظار پرداخت عوارضی ماشین ها ایستاده اند . که اتلاف سوخت آن بیش از قیمت عوارضی است . و اگر تمام گیت ها الکترونیکی باشد معطلی در کار نخواهد بود