ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
سوال فراموش شده این همه پول پیش فروش خودرو کو کجا است ایا کارخانه ها میتواند امروز بدون معطلی همه پول ها پیش فروش که از مردم گرفتن پس بدن ایا امار داری از موجودی نقدی و ماشین و مقدار بدهی به مردم لطفا اول تراز شرکت را منتشر کنید بعدا بحث کنیم
دارابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
وزیر تازه به مسند رسیده بجای اعتقاد به کار کارشناسی و بررسی سوابق دوران تحریم سابق (که خودروسازان هم چه که نکردند و مردم را چه که ندوشیدند) فرمول از خودش میسازه و برخلاف رسانه و مردم که داد میزنند با این تصمیم راه برای دلال بازی خودرو ساز باز خواهد شد
حالا یکی الان بیاد بگه ایشون که سرمایه ها از جیب مردم برد تو کیسه دلالان چرا پاسخگو نیست؟!!!!!
جرا دولت نظرات فرمایشی اعضای خودش را بیمه نمیکنه؟؟؟؟؟
این خسارت را مردم خودشان جبران بکنند!!!!!
جان این مردم را دوست دارید عمر این نسل را بیشتر تلف نکنید و خودرو ساز داخلی را بذارید برای صادرات و ماشین خارجی را آزاد کنید
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
تا وقتی شورای رقابت مامور قیمت گذاری خود رو بود هرگز چنین افزایش غیر متعارف قیمت ها را مردم ندیده بودند خود رو سازان که وظیفه اصلی اشان لابی گری برای افزایش مرتب قیمت هاست با لابی گری های فراوان و نفوذ هایی که داشتند شورای رقابت را کنار گذاشتند تا راحت راحت قیمت ها را افزایش و عده ای هم که از خود رو سازان منافعی داشتند و پست هایی هم دارند مرتب توجیه افزایش قیمت ها را بعهده داشتند حال که شورای رقابت برای قیمت گذاری مامور شده لابی ها دو باره براه افتاده اند تا با ترفند هایی شورای رقابت را بی خاصیت کنند بنظرم موفق هم خواهند شد چون لابی های خو.درو در کشور بسیار قدرتمند هستند مردم می بینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
لطفا واردات آزاد شود.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
مملکت را فقط با علم اقتصاد میشه اداره کرد. تا وقتی که تو این مملکت رانت و پارتی بازی و باند بازی هست همین آش هست و همین کاسه، تو کشور خارج از یه بچه دبستانی بپرسید میگه اقتصاد بایستی آزاد باشد. بماند که سیاست هم مطبوعات هم و الخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
تنها راه کار ، آزاد سازی ورود خودرو بدون حقوق وعوارض گمرگی است با ورود خودروهای بروز و مدرن کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی محیط زیست ، کاهش تعدادکشته ها و مجروحین حوادث رننداکی ، افزایش ایمنی ، افزایش خلاقیت وبروز رسانی تکنولوژی ساخت توسط خودرو سازان داخلی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
مافیای قدرت هرجایی ببینند شخص یا سازمانی جلوی زیاده خوایی هاشونو میگیرد سریع با لابی گری یا تهمت و غیره از چرخه بیرونش میکنند. این اولین و اخری نیست . و موضوع شورای رقابت هم همین است دیدن به نفعشون نیست مصوبه سران سه قوه شورای رقابت را بیکار کرد .تا شورای رقابت متوجه بشد اینجا سویس نیست که بخواهد قیمت گذاری درست انجام بدهد.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
این چه کاری است که خودرو با عمر متوسط ۱۰ سال در کشورهای دیگر وارد کنیم بهتر خودرو نو را وارد کنیم و برای اینکه توانایی خرید را بالا ببریم تعرفه را کاهش دهیم تا اینکه خودرو دست دوم وارد کنیم با تعرفه کمتر و اینجا با مشکلات زیادی مواجه شویم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
(حسن کریمی سنجری کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو با تابناک اقتصادی گفت: در گذشته این شورا با فرمول‌های غلط زیان بیش از هزار میلیارد تومانی را به شرکت‌های خودروساز تحمیل کرده است.)
اخه تو از کارشناسی فقط تعریف ار خودروسازهای داخلی را فهمیدی و این لگن ها ارزش پول دادن دارن که خون ملت را تو شیشه کردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
شورای رفاقت را به زحمت نیندازید از اجنبی ها یاد بگیرید
نظرات بیشتر