morteza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
دمش گرم یه حرف حسابی رو که همه میدونن رک و راست گفته.ما توی صنایع دیگری واقعا توان داریم اونم نه به هر قیمتی.ولی اگر بذارن اونایی که با فروش لگن میلیاردها دلار پول به جیب میزنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
قانون بسیار خوبی است امید است اجرا شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
بهترین کار واردات خودرو است.
ناشناس
|
France
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
بابااا یه ماشین میخوایم سوارشییییم اخه چقدر این ملت ظلم میکنن دوتا گاری ساز چقدر کشته دادیم تو جاده ها کی امریکا انقدر ایرانی کشششششششت
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
این کجا میخواهند خودروهای برقی را شارژ کنند
امیرعلی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
انشاالله فقط حرف نباشه عمل کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
مطمئن باشید این مجلس قانونی تصویب نمی کنه که به نفع مردم باشه. آخرش یه قانون تصویب می کنن که واردات خودرو آنقدر سخت و طاقت فرساست که کسی نسبت به اون رغبتی نشون نمیده. فعلا که در ایران خودرو و سایپا یه سفره ای پهن شده برای دوستان دورهمی مشغولند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
به نظر می رسد با ظرافت دو تا موضوع در حال کلید خوردن است 1- موضوع باز شدن واردات خودرو از طریق سه آبتم الودگی هوا و کیفیت پایین و ابتم تحدید و کنترل گرانی خودرو 2- و سناریو عدم سودآوری خودرو سازی دولتی به منظور واگذاری به قیمت پایین به بخش خصوصی که خود دلال وارادات چی هستند البته این بار با چاشنی حامبان مصرف کننده مستضعف و بدبخت و نتیجه می شود واردات ماشین و فروش خودروسازی ملی به مفت و در نهایت می شود دوباره بیکاری کارگران و و تعظیلی مراکز اقتصادی و واردات ماشین چینی و خروج ارز و و ابستگی و افرایش قیمت خودرو و
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
چرا اين قوانين اينقدر دير تصويب ميشن؟
البته نمايندگان محترم سرشون شلوغه! بخصوص كه داريم ميريم بسمت انتخابات مجلس.
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
حمایت از تولید و اشتغال در صنعت خودروسازی یکی دیگر از هزاران دروغ پردازی های آقایان برای ایجاد انحصار و مافیا و چپاول و زراندوزی است.
در صورتیکه واردات خودرو انحصاری نبود و همه کمپانیهای معتبر دنیا اجازه داشتند آزادانه در کشور به احداث کارخانه بپردازند، آنگاه میدیدید که اشتغال در صنعت خودرو ده ها و صدها و بلکه هزاران برابر شرایط فعلی میشد. از اشتغال مستقیم در کارخانه های متنوع مونتاژ خودرو گرفته تا قطعه سازی و خدمات و صنایع وابسته همه و همه رونق صدها برابری میداشتند.
خودروی لیفان ۸۲۰ که در ابتدا با قیمت ۴۰ میلیون تومان توسط چینی ها قیمت گذاری شده بود، با زور و اجبار مسئولین ایرانی ۸۰ میلیون قیمت گذاری شد که مبادا بازار آقایان از تعادل خارج نشود. چینی ها دیده اند که مسئولین با مردم چه میکنند. دنیا میبیند که اینها با مردم چه کرده اند. آبرو و شرف ایرانیان لکه دار شده است و تحقیر شده ایم از حرص و طمع و چپاول و له کردن مردم در چرخ دنده های آقایان.
در ایران اسلامی تفاوتی بین مجلس و دولت و این شورا و آن شورا و سایرین نیست.
جیب و خانواده و مرام و مسلک و منافع دولت مردان و مجلسیان و نهادها یکیست و جابجایی ها نیز صرفا بازی و وقت گذرانی و امروز و فردا کردن است و پاسگاری ها برای سرگرم کردن و سرگردان کردن بیشتر مردم.
واردات خودرو منافع آقایان را تامین نمیکند. اشتغال مردم خواست آقایان نیست.
پاسخ ها
بهلول ملوس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
بهار سال 97 من و دوستم هر دو دویست میلیون داشتیم .دوستم یک شاسی بلند کره ای که همش 32 هزار کار کرده بود خرید من بهش گفتم خائن کالای ایرانی بخر لذا خودم یک سوزوکی اسم نوشتم الان 13 ماه گذشته هیچ خبری نیست و ظاهرا ندارند که بدهند و اقلا عذر خواهی هم نمی کنند الان ماشین دوستم را 500-600 پول میدن! من عین این احمق ها هنوز منتظرم بلکم سوزوکی ام را بدهند. این هم آخر عاقبت کسی که از کالای ایرانی حمایت می کنه
نظرات بیشتر