تولید داخل یعنی رقابت با محصولات وارداتی و صادرات و ارز اوری. خودرو سازی را در ایران نمیتوان تولید داخل نامید. بلکه در حقیقت باری است رو دوش مردم که باید تاوان رانت خواری و سوء مدیریت خودرو سازان را مردم بپردازند . بهترین راه همین مصوبه واردات خودرو خارجی است و البته کاهش تعرفه ها .
به نظر من باید واردات ماشین دست دوم رو هم آزاد کنن من یه بی ام دبلیو 530دارم تو دبی 36میلیون خریدم یه پراید هاچ بک دست دوم دارم اونم 36تومن واقعا داره به ملت ما ظلم میشه یه تعرفه صد درصدی هم بزارن بدن کارگرای صنایع خودروسازی که لطف کنن و کار نکن
مافیای پ خودرو و قطعه سازی پول ملت را چپاوول میکنند و حتی با کیفیت پایین جان مردم را میگیرند.
بعید است کسی اقدامی در جهت رها سازی مردم انجام دهد. تنها حرف حرف حرف
اما به برکت اینترنت مردم هوشیار شده اند
خنجری که تیم روحانی و وزرایش به پشت مردم ایران زدند در تاریخ اقتصاد ایران سابقه نداره...خدا پدر تیم احمدی نژاد رو بیآمورزه...عقلاً وقتی می خوردند یه چیزی ته ش برای مردم میگذاشتند... اونا در برابر ابنها فرشته اند...! مردم کشور غارت شدند رفت...! خدایا خودت بداد این مردم برس...
پاسخ ها
بهلول ملوس
||
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
از آب گل آلود ماهیگیری نفرمائید. مثلا اگر آقای احمدی نژاد بود ترامپ از برجام خارج نمی شد؟ و این بلاها یرمون نمی اومد؟ منصف باشیم و بی طرف
جناب نماينده ان چيزى درشأن ملت و دولت است كهخودميسازد وتوليد ميكند به قول معروف من انم كه رستم بود پهلوان نباشد اين جه شإنى است كه اروپايى توليد كند ومن به داشتن ان مفتخر باشم
با سلام
باید به نویسنده محترم این نوشتار صمیمانه تبریک گفت که به خوبی مثل سنوات گذشته گاهی به نعل و گاهی به میخ زده تنها چیزی که در این نوشتار حقیقتا دیده نشده منافع مصرف کننده است. مواردی مثل کیفیت پایین، قیمت بالا، تنوع کم، خدمات بسیار ضعیف شرکت ها، مصرف بالا ، آلودگی هوا و ..... که حمایتهای نسنجیده حاکم بر صنعت خودرو باعث شده است. واقعا اینهمه خسارت جانی و مالی که این تولید کننده های خودرو محترم به مردم این سرزمین وارد کرده اند کافی نیست.