مسئله فقط جلوگیری از خروج عرض نیست. مسئله این دو بچه عقب افتاده یعنی سایپا و ایران خودرو هستند که نه می توان از شرشان خلاص شد نه درست بشو هستند. اگر سانتافه 2016 شد 250 کی دیگه پراید 50 تومنی میخره، اونوقته که باید در سایپائی که می گه 50 تومن هم نمی صرفه گل گرفت.
ایشون نماینده مجلسه ؟خب چرا قانون نمیده؟چرا فقط حرف میزنه ؟سرچ کردن ایشون ، زحمت کشیدن ما هم از اول زندگیمون داریم سرچ میکنین تو اینترنت ، بگو واسه مردمت چه کاری میتونی انجام بدی تو این زمینه، همت بلند دار برادر ، وقت درنگ نیست ، چند تا مثه شما با هم باشن میشه بساط همه انحصار رو جمع کرد و رسید به هدف اصلی انقلاب که همانا عذالت است، همت بلند دار برادر
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
اقای پارسا،مدت کوهتاهیه که بیدار شده . بد جوری هم به خودرو سازی ،اما بون باش که رای بی رای
هر چیزی در تئوری خوبه ولی اینجا سرزمین ژنهای خوبه و آنها هر تئوری را زیر رو رو میکنن و اینجا هم یک سریشون خوا هند شد سلطان ماشین های دست دوم واردآتی که با قیمتهای نجومی خواهند فروخت و مردم هم مقصرند چون هرچی که ژن خوب جلوشون میزاره صف میکشن برای خرید.
و در ثانی خورو گران اصلا چه عیبی دارد . بگذارید هر چه گرانی و دلال بازی ایست برود به سمت خودرو . مگر چه ایرادی دارد .
از هر نظر نگاه کنید بهتر از جولان نقدینگی در ملک و ارزاق عمومی است .
بگذارید دلال مسلکها که خیلی خیلی هم زباد شده اند همانجا مشغول باشند . در بازار خودرو .
بنده خدا دلال وقتی وارد شد. کل اقتصاد رادر دست می گیرد.فقط خودرو که نیست از شیر مرغ تا جان ادمیزاد را با دلالی گران می کنند و به صد برابر قیمت به خورد ملت بدبخت و فلک زده می دهند.
تعرفه هم حذف شود سانتافه دست دوم به قیمت پراید به دست مردم برسد انم به شرطی ان خانواده اصلا خودرو سواری تابه حال نتونسته بخره و جهت فروش به پول دارها دلالها نباشه و کسی ماشین سواری فرسوده داره انم بابررسی خانواده ماشین مدل بالا داره یا نه تحویل شود بر اساس اطلاعات فردی انجام نه اینکه ثروتمندها و دلالها همه شون بخرن برحسب نیاز به خانواده دهید.
البته اگر واردات به دست دلالان نيفتد
من حاضرم خودرو ام رو جلوي ايران خودرو آتيش بزنم برم يك دست دو خارجي كه هم كيفيتش بهتره، هم ارزانتره و هم ايمني بالاي داره ، تازه مصرف سوخته كمتر و تعمير و نگهداري كمتري نياز داره رو تهيه كنم