محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
نيازي نيست قبل از اجراي اين طرح به تزهاي خود درآورده عده اي سود جو و ذينفع گوش داد بيايند تنها وتنها اعلام كنند كه مي خواهند واردات خودروهاي كار كرده يا همان دسته دوم خارجي كه لاشه آنها به خودرو نو داخلي مي ارزد را آزاد كنند ببينند بازار بلبشو خودرو چه بر سرش خواهد آمد.
اردشیر
|
Netherlands
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
باسلام
واردات خودرو دست دوم قطعا تاثیر گذار خواهد بود دربازارنابسامان خودرو البته باشرایط فعلی که خودروسازان داخلی واردات را دردست نگیرند چنانچه ملاحظه بفرمایید درحال حاضر خودرو های چینی دردست نمایندگان خودروسازداخلی وباشرایط تورمی به هرسو که بخواهند بازار را هدایت یا مدیریت می کنند حتی درمناطق ویژه نیز نقش دارند خودروسازان داخلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
اين آقا به نظر من نگران منافع اين مافياي خودروسازهاست وگرنه هر اقدامي در راستاي واردات خودروهاي خارجي چه نو و چه دست دوم در بلند مدت به نفع مردم و خودروسازي كشور است
اين خودرو سازها همه را خريده اند تا جلوي قطع درآمدشون و راحتي مردم را بگيرند
خودروهاي بيست ساله خارجي به اين آهن قراضه هاي به اصطلاح صفر ايراني شرف دارند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
لکسوس 2007 قیمتش هست 95 میلیون ... بعد با این قیمت کی میاد پارس بخره ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
چند هفته قبل اخوی یک ماشینرا با اسکایپ بهم نشان میداد در یک اسکرب یارد ( اوراقچی) پزو 207 خوشکا و تمیز گفت 200 پوند مال 5 سال قبل بود خط بهش نیافتاده بود من گفتم ای کاش میشد ادم این ماشینهارا وارد کند این دولت واردات را ازاد نمیکند میگوید اگر واردانت ازاد شود هر کس یک ماشینی وارد میکند بعد مدتی قطعانش یافت نمیشود ولی امثال این ماشین که قطعاتش هم هست چه مشکلی دارد با این قیمتها وارد شود د برادرم گفت تو ساده ای!!!! اولا اینها همش بهانه است تازه بگو به توچه!! مشکل خودش است او میگفت یک عده اینجا کارشان همین است بخصوص کشورهای افریقایی که دروسازی ندارند اینهارا میخرند میبرند با یک گمرک کمی بهترین ماشینها را سپار میشوند مثلا 180 مایل برای یک ماشین تویوتا چیزی نیست یا برای یک بنز اینهارا به قیمت ارزان میخرند و به کشورهای خودشان صادر میکنند تازه قطعاتش را هم میخرند و صادر میکنند در ایران اینها عملی نمیشود چون یک عده از بازار خودروساز داخلی سود میویبرند و اقا زاده ها هم از خودروهای خارجی گران قیمت برای همین محدودیت سال میگذارند که شامل دروهای گران قیمت شود وگرنه تویوتای 5 سال قبل از پراید که بهتر است!!! گفتم جالب است برای خرید اتوبوسهای عمومی نمیرونداتوبوس نو بخرند! که خیلی مهمتر از خودرو سواری است و انجا مجوز میدهند اتوبوس دست دوم برای خلق اله وارد و مصرف شود ولی برای مردم اجازه واردات خودرو دست دوم نمیدهند از ان شب مدام ان پزو 200 پوندی را با ماشین پزو دم مقایسه میکنم و میبینم چرا باید به خاطر یک عده خاص ما اینطور اسیر دولتمردان باشبم واقعا این فرانسوی ها که به دولتهای سرمایهداری اعتراض میکنند حق دارند چرا دولتها باید باعث بدبختی مردمانشان شوند چه کسی به انها این اجازه را میدهد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
اتفاقا خیلی هم تأثیرگذار است اما چون منافع عده ای به خطر می افتد با آن مخالفت می‌کنند ‌‌.
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
قطعا تاثیر داره. با ۳۰۰۰ دلار میشه بنز مدل ۲۰۱۰ خرید اما اینحا ۲۰۶ قیمتش ۱۰ هزار دلاره! یعنی با پول پراید میشه بنز سوار شد.
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
ورود اتومبيل دست دوم خيانت به مملكت و حيثيت ملت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
خودرو های دست دوم اروپایی ارزان است خدمات پس از فروشش هم در ایران است
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
اگه واردات ماشین های دست دوم تأثیری بر قیمتها ندارد دلیلش مافیای خودروسازان هستند که بشدت از افت قیمت‌ها و رقابت با خودروهای خارجی وحشت دارند بنابراین با لابی گری یا واردات این خودروها را بدست گرفته و به قیمتی که خودشان میخواهند میفروشند و یا از طریق نمایندگانش آن در مجلس و دولت گمرک را مجاب به بالا بردن تعرفه ها خواهند کرد، بنابراین حالا حالا ها ملت باید در جاده‌ها جان دهند تا ببینیم خداوند در آینده به داد ملت می‌رسد و یا همچنان شاهد رواج بی دینی جوانان خواهیم بود.