شک ندارم به محض اینکه دوباره گشایشی حاصل بشه ، بازم دست همین فرانسوی های جنایت کار و بد عهد را براحتی آب خوردن توی ایران بند میکنن و بازم باهم شروع میکنند به دوشیدن شیره این ملت .
روی محرمانه تاکید نکنید. از نظر حقوق بین المللی قراردادها محرمانه است. ولی در همه آنها، مقامات قانونی امکان بررسی دارند.
10هزار خودرو در سال بازار ایران به ریسک تعطیلی آنها در دنیا تمی ارزد!. اخیرا امارات با 150 هواپیما ار بویینگ و 120 تا از ایرباس خرید!
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
لازم نیست که متن قرارداد تجاری را انتشار بدند، ولی باید نظارت دقیق بر اجرا و تضاد منافع )conflict of interst) انجام بشه
آقا همین توتال کم به ما آسیب زد؟ چرا هی میریم باهش قرارداد می بندیم...بخدا همین الان باز تحریم ها برداشته بشه بدو بدو میریم میگیم بیا برای پنجمین بار سرمون کلاه بذار
وقتی افرادی تحت عناوین وزیر و معاون وزیر و یا رئیس و مدیرعامل شرکت و یا وزارت و سازمان فلان و بهمان پای قراردادهایی رو امضا کردند که تمهیدات لازم در مورد شرائط مشابه امروز را لحاظ نکردند و موجب ضرر و صدمه های مالی بسیاری به بیت المال شدند دیگه محرمانه ماندن قرارداد لا اقل برای مدعی العموم نباید مانع از ورود به قضیه باشه. این افراد باید محاکمه بشوند و زیان ها رو جبران کنند ...
نهادهای نظارتی چرا کوتاهی کرده اند ؟ کسی نیست خودرو سازها را کنترل کند؟ وزارت صمت چکاره است ؟ مجلس چرا اقدامی نکرده ؟ سازمان بازرسی و تعزیرات و سایرین باید جلو تخلفات را می گرفتند الان که کار از کار گذشته انتقاد چه فایده ای دارد ؟ آیا برای اینکه در آینده چنین مسائلی تکرار نشود تدابیری اندیشیده شده است ؟ احنملاا خیر
من چند سالی است وقتی پژو را که میبینم در خیابان های ایران جولان زیادی می دهند نسبت به بقیه ماشین ها حالم به هم می خورد انگار ماشینی دیگر نیست حتی بیشتر از پراید بدم می اید