چند تا دلال و کارمند و دولتی از طرف خودروسازان دارن تو نظرات منفی میدن
اینا از جنس مردم نیستند
اینا آشغال فروش و بنجولفروش هایی هستند که با تعطیلی خودروسازان نان آنها هم سنگ خواهد شد .
غیر از برخورد با مدیران خودروسازی ها ،یقینا باید با وزرای مربوطه برخورد شدید نمود .برخورد با وزرا بسیار موثرتر است ..... اگر به دنبال عدالت باشید یقینا این کار را خواهید کرد ... هر 3 قوه باید پاسخگو باشند .
دعوای زرگری نمایندگان مجلس در واپسین روزهای کاریشونه...زیاد دور هم نریم چهار سال پیش چکار میکردند؟؟از وزیر صنعت اقای نعمت زاده تا الان که اقای رحمانی ست..کدومشون و به صلابه کشیدین که چرا وضع خودرو این طوریه؟؟؟؟ ذی نفع اصلی خودروساز دولته....مجلسم که هیچ وقت نمیخواد دولت رو بخاطر عملکردش در همه زمینه ها بازخواست کنه..پس لطفا نمایندگان بی غم و مرفه و بنز سوار..الکی گلو پاره نکنید و رگ کردن باد نکنید همه اینها فیلمی بیشتر نیست
خودرو سازان خود را در بازار بی رقیب می بینند از طرفی بدلیل کاهش ارزش پول، مردم برای حفظ ارزش داراییهای نقدی شأن به خرید خودرو و املاک و غیره رو آوردهاند بنابر این بازار داغ است مشتری زیاد . چه لزومی برای رعایت انصاف و یا بالا بردن کیفیت وجود دارد . بانک مرکزی برخلاف اصول اقتصاد کلان نرخ بهره ی اسمی را افزایش نمی دهد و به نوعی سپرده گذاران را از پس انداز کردن منصرف میکند تولید را هم بهانه میکنند در حالی که نرخ سود تسهیلات چه در بخش تولید و چه در سایر بخشها یکسان است تازه بخش زیادی از تسهیلات اعطایی نیز معلوم نیست که به مصرف واقعی میرسد یا سر از فعالیتهای سوداگرانه در می آورد برای کنترل بازارها از جمله بازار خودرو علاوه بر اقدامات نظارتی باید از مولفه های اقتصادی نیز بدرستی استفاده شود
در ايران تمام شركت هاي دولتي عين خودروسازان مي باشند يك عده آقا زاده يا ايادي آقازادگان بعنوان مدير پول پارو مي كنند . ويك عده بعنوان رعيت و كارگر با نخوري و نداري جور آن ها را مي كشند .
راه و حل مشکل