باسلام به شهروندان مظلوم که این عظمای تصمیم گیر هر بلایی دلشون بخواد سرشون در میارن.کسانی که میگویند این طرح باعث کاهش ترافیک شده درواقع صورت مسئله را پاک کرده اند و نه اینکه راه حلی برای کاهش ترافیک ارائه کرده باشند. کل بار ترافیک را از محدوده مزبور به معابر اطراف محدوده منتقل کرده اند. این که راه حل نشد. اگر بنا به راه حلهای این چنینی باشه که "ننه جون" ما هم میتونه از این راه حلها پیشنهاد بده، مثلاً "کلاً ماشین بیرون نیارید. اگه آوردید باید فلان مقدار عوارض بدید. در محدوه طرح هم به هیج وجه اجازه ورود به ماشنهای شخصی داده نمیشود". اونوقت ببینید ترافیک کلاً خیلی کم میشه، دیگه تو محدوده هم اصلاً ترافیک نخواهد بود. آخه اینم شد راه حل آقایون نخبه؟!!!!!
نه طرح زوج و فرد درست بود و نه این طرح ، به چه حقی مردم باید برای ورود به ۸۰ درصد مساحت تهران عوارض بدهند بعد عوارض سالانه هم پرداخت کنند؟؟ چرا آشغال خورو مونتاژ کن ها که بی کمیفیت ترین خودرو را با گرانترین قیمت به مردم می دهند و تولید کنندگان بنزین که سمی ترین بنزین جهان را به مردم ایران می دهند و پلیس راهنمایی و رانندگی که هیچ نقش مثبتی در کاهش ترافیک ندارد هیچکدام هزینه آلودگی هوا را نمی دهند اما مردم که خود قربانی ناکارآمدی و سوئ استفاده جاهای دیگر هستند باید هزینه بدهند؟
در این طرح مرتب میگوند نفع مردم در نظر گرفته شده و تبلیغ 20 روز تردد رایگان در هر فصل میکنند. در طرح قبلی ما 36 روز تردد رایگان داشتیم پس شهرداری اینجا بری 16 روز عوارض اضافی میگیرد.حسن این طرح فقط این است که روز فرد یا زوج ندارد. اگر همان 36 روز را بدون در نظر گرفتن زوج یا فرد اجرا کنند مسلما مردم بسته به روز نیازشان بهتر میتوانند استفاده کنند.
از طرف دیگر انتظار این بود که این طرح کلا جمع شود و در وض با تغییر ساعات کار صنوف و مدارس و ادارات ترافیک هم در طول روز و هم در سطح همه خیابانها پخش شود. این طرح و طرح قبلی ترافیک بخشی از شهر را تقلیل ولی موجب انباشت ترافیک در معابر خارج از طرح میشود.در اینمورد اصلاحات هندسی خیابانها و همکاری بیشتر پلیس راهور لازم است ولی مقاومت میکنند. همینطور پیش رویم کم کم حلقه سوم هم درست خواهد شد. این از تردد در معابر شهری اونهم از تردد در جاده ها در ایام تعطیل. یکی محدودیتهای مختلف اعمال میکند یکی هم به انحاء مختلف سعی در فروش اتوموبیل تولیدیست. به نظر شما اینها در تضاد با یکدیگر نیست !!!؟؟؟
باید محدوده طرح ترافیک رو گسترش داد و تعداد مجوزهای طرح ترافیک رو هم به یک سوم اون چیزی که الان هست کاهش داد. فقط خودروهای امدادی و دولتی و تاکسی ها باید اجازه ورود به محدوده طرح رو داشته باشند. مردم باید زور و اجبار بالای سرشون باشه تا هر روز برای رفتن به سر کار و دانشگاه و بعضاً برای ول چرخیدن ، از وسیله نقلیه شخصی استفاده نکنند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
چرت چرا میگی آخه معلوم نیست از چی ناراحتی این حرف رو میزنی یا رانندگی بلد نیستی میشینی پشت فرمون و از ترس خشک میشی و شاکی میشی میای اینجا این حرف رو میزنی یا اینکه جیبت پر پول یا اینکه کلا تا بحال کارت به طرح نخورده و هزینه و بدبختی عبور و مرور با وسایل نقیله داخلش
در همه سالهای اجرای انواع طرح های ترافیک، به جز گرفتن پول عوارض و جریمه از مردم، مسئولین چه کارهای زیربنایی برای بهبود ترافیک و کیفیت هوای تهران - و شهرهای بزرگ - انجام داده اند؟ مگر به جز اینست که سال به سال ترافیک سنگینتر و کیفیت هوا بدتر شده؟ جالبه باید دو برابر قیمت جهانی خودروهایی با کیفیت پایینتر بخریم و نصف مدت هم بتوانیم از آن استفاده کنیم؟ یعنی پول بره تو جیب سازمان های مسئول ولی هزینه ها از جیب مردم پرداخت بشه کلا.
ـ میفرمایند که طرح زوج و فرد بی اثر بوده ، پس طرح بی اثر باید کلا لغو بشه نه اینکه پولی بشه !!!
ـ مشخصا درآمدزایی برای شهرداری یکی از مهمترین مولفه ها در تدوین این طرح جدید بوده ...
ـ مشخصا دغدغه این طرح کنترل آلودگی نیست ؛ کافیه یه نگاه به عدد و رقم ایستگاههای آلودگی هوا بندازی : در جاهایی مثل دیباجی یا کلاهدوز و کلا منطقه یک میزان آلودگی از بقیه جاها بیشتره ، پس قاعدتا طرح باید در اونجاها اجرا بشه در صورتیکه اونجاها اصلا خبری نیست !!! البته منطقه یک منطقه آقازاده نشینها ست و این ژنهای خوب نباید به زحمت بیافتن !!!!!!
ـ من 20 ساله در محدوده طرح زوج و فرد خونه خریدم ، زمانی که اصلا خبری از طرح نبود !!! من اضرر کردم ، چون هم ارزش ملک در این مناطق کمتر شد ضمن اینکه برای تردد باید پول بدم !!!! در صورتیکه منطقه یک نشین پولدار ، مفت و مجانی داره تردد میکنه ، باعث ترافیک و آلودگی هم بیشتر ایشونه تا من که فقط برای کارهای ضروری ماشین بر می دارم .... کدوم نهاد پاسخگوی ضرر و زیان من هست ؟!؟!؟!؟!؟
چرا مردم ما فقط نقد میکنند؟؟؟
در لندن در استکهلم و . . . بسیاری از شهر های دنیا خیلی گران تر پول میگیرند و خرج حمل و نقل و نقل عمومی میکنند.
پارکینگ ها هم در کنار خیابان و مسقف هم خدا تومان است و بنزین
چرا باید همه چی مفت باشد ؟؟؟؟؟ الان میگویید درآمد دلاری. به خدا حقوق دلاری بدهند و مالیات مثل اروپا بگیرند. اگر دو روز طاقت بیاوریم
این طرح بر اساس درامدزایی ایجاد شده است و برای راحتی قشر پولدار . انها براحتی عوارض سالیانه ساختمان خود را پرداخت و با روزی بیست هزار تومان که برایشان مفت است هر روز تردد میکنند . الان با بیست تومان ارزانتر از رفتن با تاکسی ایترنتی میشود . لذا هم ترافیک و هم الودگی بیشتر خواهد شد الان چون فصل تعطیلی مدارس است مورد میزان نیست صبر کنید و نتیجه را در مهر ماه ببینید