عوارض واردات خودرو 100 در صد است با توجه به اين مسئله هيچ ابهامي باقي نمي ماند براي خودروي 470 ميليوني بايد به همين ميزان عوارض داد تا از صتعت خودروي داخلي حمايت شود
ابهام در صنعت خودروي داخلي است كه سال هاست خودروي ملي توليد مي كند ولي قطعات آن وارداتي و ارز بر است مشكل از توليد خدروي 2010 سراتو است كه از بازار آزاد 5 ميليون تومان گرانتر است راستي به اين نكته مبهم كه چطور سلايپا خودرويي را كه 9 سال است از رده خارج شده تحت عنوان ckd توليد مي كند قطعات اين خودرو از كجا تامين مي شود آيا امكان توليد مدل هاي جديد اين خودرو با قيمت 300 ميليون وجوذ ندارد ابهام همچنان از صنعت خودرو است كه در پناه اقتصاد دولتي داشته هاي يك ملت را به گروگان گرفته است و هيچ نظارتي هم بر آن نيست
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
امیرعباس خودت را داداش به نادانی و نفهمیدن نزن. احتمالا از مسئولین کرمان خودرو هستی. 35000 دلار به نرخ دولتی میشه 147 میلیون که به قول شما با صد درصد عوراض گمرکی میشه 294 میلیون. اگر هم ارز نیمایی اون موقع باشه که میشه 280 میلیون که با صدر در صد عوارض گمرکی میشه 560 میلیون. که البته تا اونجایی که من اطلاع دارم عوارض گمرکی خودرو صد در دص نیست ولی با هزینه پلاک گذاری و غیره میگیریم صد در صد
ناشناس
||
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
استاد عوارض ۱۰۰ درصدی طبق قانون با دلار 4200 تومتنی محاسبه میشود. به فرض که قیمت سیف خودروی فوق 36000 دلار باشد که نیست....مبلغ
عوارض میشود 151200000 تومان
اولین گران کننده خودرو شرکت کرمان موتور و شرکتهای زیر مجموعه ان بودند ببینید این شرکت چه به روز صنعت خودرو جهت ثروت اندوزی اورده لطفا یک تحقیق بفرمایید ضمنا تکلیف255میلیون دلار ارز دریافتی 4200این شرکت چه شد
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
مدیران و سهامداران این شرکت کی هستند؟
ناشناس
||
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
سال۹۲یکی از مدیران چینی کرمان موتور در مصاحبه ای گفت نظر ما اینه که خودرو سواری لیفان۶۲۰را زیر بیست میلیون تومن در ایران به مشتری بفروشیم که سود معقولی هم برای هر دو طرف ایرانی و چینی داره و نزدیک قیمتی هست که در کشورهای دیگه فروختیم اما مسولین ایرانی مخالف هستند و اجبار کردند که قیمت آن ۴۷ میلیون باشد یعنی بیش از دو برابر و به طرف چینی هم سود بیشتری دادند و هیچ کس هم از پول بدش نمیاد. این واقعیت ذهنیت و نوع نگاه و تفکر مسولین ما به نسبت به هموطنان خودشان هست.
تنها راه مبارزه با دزدیها ازبین بردن انحصار است.چرا دولت لیستی از خودروهای مجاز تهیه نمیکند تا هر ایرانی با یک کد ملی اقدام به وارد کردن یکعدد خودرو تا مدل ۲۰۱۵ نماید؟در اینصورت شرکتهای انحصاری تو دهنی بدی خواهند خورد و خودرو قیمت واقعی پیدا خواهد کرد و ایرانی باور خواهد کرد جان و مالش برای مسولان اهمیت دارد.وگرنه ادامه این وضع یعنی ارزش ایرانی برابر پراید و پژو
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
شما هم دلت خوشه ها . تمام هم و غم دولت حمایت از خودرو ساز داخلیه. اونوقت بیاد تو دهنی بزنه به کی؟!
بلعخره تکلیف ملت چیه؟؟؟ ما انقلاب نکردیم که آسایشمون از دست بره انقلاب ما برای رفاه و آسایش مردم بوده نه مسئولان. تا کی قراره با تعرفه های 200 درصدی مردم بیچاره از داشتن رفاه و امکانات محروم کنید؟؟؟ تا کی قراره ما ملت سوار ارابه های مرگ بشیم تا خدای نکرده صنعت مافیایی خودرو از بین نره؟؟؟ چی کسی قرار ه برای این ملت دلسوزی کنه ؟؟؟؟
ابهام در صنعت خودروي داخلي است كه سال هاست خودروي ملي توليد مي كند ولي قطعات آن وارداتي و ارز بر است مشكل از توليد خدروي 2010 سراتو است كه از بازار آزاد 5 ميليون تومان گرانتر است راستي به اين نكته مبهم كه چطور سلايپا خودرويي را كه 9 سال است از رده خارج شده تحت عنوان ckd توليد مي كند قطعات اين خودرو از كجا تامين مي شود آيا امكان توليد مدل هاي جديد اين خودرو با قيمت 300 ميليون وجوذ ندارد ابهام همچنان از صنعت خودرو است كه در پناه اقتصاد دولتي داشته هاي يك ملت را به گروگان گرفته است و هيچ نظارتي هم بر آن نيست
عوارض میشود 151200000 تومان