آقایان دکتر کاکایی نجفی خدا وکیلی اعلام درست بکنید چه مبلغ از این هزینه های به اصطلاح طراحی نصیب شما شده واینکه قصد تغییر طراحی چراغ و یا زه کدام ماشین را دارید ؟
آیا کسی جوابی برای این سوال من دارد؟؟؟ دوست بنده سمند رو در بغداد پارسال خریده 2000 دلار!!!! با دلار الان میشه حدود 25 میلیون با دلار 18 هزاریم میشه 36 میلیون... چرا به خودمان میدید 80 میلیون؟؟؟؟؟ چرا پارس رو با دوربین عقب و رینگ اسپرت و مانیتور تو عراق ارائه میدید ولی واسه خودمون قالپاخ پلاستیکی میزارید(حالا مانیتور و دوربین پیشکش)؟؟؟
چه خوب بود این "کارشناس خودرو" به جای اعلام نظر راجع به گفته های این و آن نظر کارشناسی خودشون رو راجع به هزینه طراحی سمند و صندوق پژو می دادند. تابناک بهتر نیست با کارشناسای بی طرف صحبت کنید؟
پول که از کیسه مهمان بود. حاتم طایی شدن اسان بود
این سایپا و ایران خودرو را خصوصی کنید ببینیم چقدر خرج رو دست مدیرانش می گذارند!تا وقتی از بیت المال پول مفت بهشون میدن و به دلیل انحصار خودروهاشون به راحتی فروش میرن و مصرف کننده حتی در مورد رنگ خودرو هم نمی تونه نظر بده همین اش خواهد بود و همین کاسه. تنها راه پیشرفت صنعت خودروسازی رقابت سالم با خودروسازهای دیگر کشورهاست .ثمره انحصار چهل ساله حداکثر همین سمند هست . شوروی سابق نمونه همین طرز فکر هست که حداکثرش شد لادا. ما هم که باید هر ازموده ای را دوباره بیازماییم و چرخ را دوباره اختراع کنیم.
"استقلال طلبی ما این است که همین موضوع باعث شده است تا زمان زیادی برای پیشبرد کارها صرف شود؛ برای نمونه، برخی کارها که باید در دو سال انجام میشد، در هفت سال انجام شده است."
اقا ما اين استقلال طلبي را نخواهيم بايد چيكار كنيم؟ ....
تنها را ه حل خودرو ساز ها اینه که تعطیل بشوند جاش ماشین های خارجی با کیفیت کم مصرف وارد و کارکنان ایرا خودرو و سایپا بروند در نمایندگی های خودرو های خارجی مشغول به کار شوند