ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
برای تبدیل پراید به پراید وانت هم حتما 5000 میلیارد هزینه طراحی دادید
برای تغییر قالپاق پژو 405 هم 8000 میلیارد .چون فرمان پذیری خودرو با تغییر قالپاق به هم می خورد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
وقتی تحریم نبودید آشغال طراحی کردید و با این ماشین ها هزاران خانواده رو داغدار

حالا میگید شرایط تحریم قرار داریم و این حرف ها رو نباید زد.

برید خجالت بکشید.
نمی تونید مدیریت کنید بکشید کنار یا کلا جمعش کنید
الان که بعد این همه مدت هم مونتاژ کار محصولات چینی شدید (تازه اگر بهتون قطعه بدن)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
یه جایی رونمیشه تواین مملکت پیداکردکه توش بخوربخورنشده باشه !!!
مجرد قطعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
فساد فساد فساد!
جایی دیگه مونده که توش بخور بخور نباشه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
از یک مدرس دانشگاه انتظار نیست تا صحبتهای کلی که آفت کلام است به زبان آورد. مافیایی که اینها هم شاکله آن را تشکیل دادن، بجای آنالیز اقتصادی عددی با بیان اینکه هزینه زیادی در طراحی و تولید سمند نشده سعی در سرپوش گذاشتن دارند. به بهانه جنگ اقتصادی انتظار دارند که هر کار غلط که خواستند انجام بدهند. شما که تمام و کمال طراحی و غیره رو به کشور انگلستان سپردید، الان چه بضاعتی دارید؟! اگر چین قطعه نده بازهم تولید سر جاست؟ بگونه ای از طراحی صحبت میشه گویا امر مشتبه شده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
کاری به این حرفها ندارم، فقط یک سوال، شما هم مثل من از دیدن اینهمه 206 ، پراید، 405 ، پارس، سمند در خیابان احساس تهوع بهتان دست میده؟؟؟ بخدا خسته شدیم از بس اینها رو دیدیم.

اگر اجازه میدادن هر ایرانی هر 5 سال یکبار یک خودرو متوسط یا کوچک با موتور حداکثر 1800 سی سی وارد کنه، الان شاهد مصرف اینهمه سوخت و آلودگی وحشتناک تهران نبودیم و زشت شدن سطح شهر از خودروهایی با طراحی 40 سال پیش نبودیم.

ضمنا بنده برای اولین بار سوار 206 شدم، تاکسی تلفنی بود و احساس کردم سوار یک گاری 4 چرخ شدم که فنربندی نداره !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
خب طراحي خودرويي كه با فراري و لامبورگينى رفابت مي كنه بايد هم انقدر وقت و هزينه ببره !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
ماشالله مملکت گل وبلبله
هردم ازاین باغ بری میرسد
تازه ترازتازه تری میرسد
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
جناب استاد دانشگاه وقتی شیر سر کوچه موجوده کسی نمیره گاو بخره بزاره تو خونه ش.
شما از پروتون که قویتر نبودید و اونام بعد از کلی فشار نهایتا مجبور شدن درهای کشورشون رو باز کنن.
قرار نیست همه چیز رو خودمون بسازیم.
فقط اگه خودروسازان بجای مافیا در انتخاب شریک خارجی چند تا شریک حسابی پیدا می کردن و سرمایه میکشوندن داخل کشور خودرو ساز خارجی هم براحتی ول نمی کرد بره.
مردم خیلی آگاهتر از اونی هستن که فکر میکنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
دقیقا ، ترکیه با مونتاژ خودروهای خارجی میلیاردها دلار سود میکنه ما موندیم با غرور کاذبمون .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
آدم میمونه چی بگه!
اگر واقعا هم عده ای در همین شرکت های خودروسازی دلسوزانه به فکر طراحی و تولید مستقل صنعت خودروسازی کشور باشند یه عده نماینده و وزیر و مدیر با رانت بازی پدر این صنعت را در آورده اند و از چشمه مرداب ساخته اند! آخرش هم این مردم هستن که سالهاست دارن تاوان سیاست های اشتباه آقایان را می دهند.
نظرات بیشتر