ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
نجفی منش شما راجع به نوشتن خودکار در فضا یا تولید داروی سرطان تحقیق نمیکنی که هزینه بر باشد.شما داری چیزی که ۱۰۰ سال هست در دنیا ساخته میشود یعنی ماشین را با کپی کاری و تغییرات مختصر تولید میکنی که با انچه گفتی قابل مقایسه نیست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
این شگرد بگم بگم رو احمدی نزاد راه انداخت و حالا هم ادامه ش رسیده به اینکه میگم ها! یعنی بزودی میگم اگه فلان کار رو برام نکنین. اگه کارشون راه افتاد که هیچی. اگه راه نیفتاد هم آب رو گل آلود میکنن تا در فضای مسموم ناشی از فساد اقتصادی ماهی تازه بگیرن تو ایام انتخابات. دو دهه از طراحی اس دی گذشته و تحقیق و تفحص مجلس هم در کار بوده اما حالا با عدد و رقم قیمت امروز دلار ضرب و تقسیم‌ ش میکنن تا نتیجه رقم بالاتری بشه و در وانفسای فشار اقتصادی نظر مردم رو به خودشون جلب کنن. این نتیجه عدم شفافیت و نبودن احزاب سیاسی تو کشوره که هر کسی به روشی دیگر آن رو تخطئه میکنه در حالی که خودش هیچ برنامه ای برا رفع مشکلات ندا ره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
تا کی میخواهید از نام احمدی نژاد ارتزاق کنید؟
ماله تونو بکشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
فکر کنم کم هزینه شده باید باز هم به خودروسازها اعتبار داد......
مخصوصاٌ به مدیرانشان...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
دقت کنید
مبالغی که در این صفحه بعنوان اختلاس نامبرده شده مربوط به زمان دولت های اصلاحات و حدود ۱۷ سال قبل یعنی دلار ۳۰۰ تومانی است

بعبارتی ثروت های بادآورده توسط این مدیران به نرخ امروز ۴۲ برابر شده !!!!

اصلاحطلب و اصولگرا ، دو لبه ی یک قیچی اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
تابناک
جان خودت بیشتر از این نمک رو زخم مردم نپاش

مردم فهمیده اند هیچ فریادرسی ندارند

پس برای تسویه حساب با چه کسی این افشاگری ها را میکنی ؟؟

مردم فعلی ایران کمتر از یاران امام حسین (ع) در صحرای کربلا که هیچ عراقی به یاریشان نیامدند نیستند .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
و اما خدمت نماینده محترم خودرونسازها!.شما اگر یک درصد انصاف داشتید از این دو خودرونساز که سالیانه هزاران هموطن ما را در جاده دچار مرگ و نقص عضو میکنند دفاع نمیکردید.اقای دکتر!رو پای خود ایستادن یعنی منابع ارزی کشور را به باد دادن و صرف اختراع دوباره چرخ کردن؟فرمودی ارزی که بسختی بدست میاید را نباید صرف واردات خودرو کرد‌!میشود بفرمایید خودرویی که با ارز رابطه ندارد و در داخل ساخته میشود چرا بمحض کوچکترین تکانه ارزی قیمتش ثانیه ای با قیمت ارز تغییر میکند؟.میدانیم خودرو نسازها برای ادامه انحصار ننگین خود چه مخارجی متحمل میشوند و چه افرادی را به خدمت خود میگیرند!!!!!دلیل اینکه برای طراحی خودرو ۲۰۶ صندوقدار به اندازه یک خط تولید خرج میشود نیز همین مخارج حاشیه ای خودرو سازهاست.با ادامه حملات به خودروسازیها کم کم لجنهای بیشتری از کف اب به سطح خواهد رسید و دیده خواهد شد
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
ضمن تشکر از نظر کارشناسی ایشان، باید گفت که ایشان فقط کارشناس مسائل خودرو هستن و بهتر است در مورد استقلال و هزینه های انجام گرفته از جیب مردم دخالت نکند! آخر ما که 40 سال پیش مونتاژ کار بودیم، 7 سال و 8 سال چیه؟ موضوع 40 سال است که خودروسازی ما هزینه کرده و هیچ به جلو حرکت نکرده است. حتی قطعه سازهای ما هم پیشت رفت نکردن، تعدادی چرا ولی دریغ از کیفیت. کره جنوبی را ببینید، لابد می خواهید بگوئید سرسپرده امریکا است. این هم نیاز به بحث دارد اما خودرو آنها کجا و خودروی سمند ما کجا؟!! چرا باید برای خودرو و طراحی آن هزینه بدهیم که چی؟ بازار را رقبا قبلا گرفته اند، کلی سوژه داشته ایم که اگر سرمایه گذاری کرده بودیم الان حرفی در دنیا برای گفتن داشتیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
12میلیون دلار هزینه شد تا بفهمند باید با مداد بنویستد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
امروزه در دنیا طراحی با پرینتر های سه بعدی انجام میگیره اما در اینجا دارند هنوز با گل رس درست میکنند معلوم میشه که آینده تولید ماشین ملی در ایران در حد پیکان و پراید پیشرفت نخواهد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
با یه کارشناس بی طرف مصاحبه میکردید
نظرات بیشتر