خودروسازی برای مردم اگر آب ندارد ولی برای مدیران اتوبوسی دولتی نون دارد و هر کدام که آمدند یک طرحی برای برداشت داشتند.
در قرن بیست و یکم هستیم و با این تکنولوژی و پلتفرمهای قدیمی به نفع مردم است که هر چه زودتر این بساط جمع بشه یا حداقل با یک کمپانی بروز اروپایی یا کره و ژاپن ادغام بشند. راه دیگری نیست. آنها که شعار استقلال میدهند نونی در ابقای این خودروسازی ها دارند شک نکنید.
مدیریت علم است. پیشنهاد من طراحی مجدد چارت سازمانی و تعیین تخصص ها و دوره های تخصصی همان موقعیت شغلی و همچنین تعیین استراتژی شرکت در سه مقطع کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت به وسیله متخصصین ژاپنی تویوتا و یا متخصصین کره ای هیوندای یا کیا موتور است. قطعا همراهی کارشناسان داخلی صرفا بصورت دستیار و کارآموز در کنار کارشناسان خارجی بسیار مفید خواهد بود.
و مهم تر از همه برگزاری دوره ها و کلاسهایی در خصوص آموزش فرهنگ کار و مشارکت برای کارکنان محترم و ارتقا مدیریت منابع انسانی در راستای شایسته سالاری، بایستی صورت پذیرد.
در آخر اگر حساب و کتاب قطعه سازان را به موقع تسویه بکنند قطعا قطعه سازان بخش خصوصی در خصوص کیفیت و قیمت بیشترین کمک حال خودروسازان خواهند بود.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
سلام
بنده خدا تا وقتی شیطان در وجودشان رخنه کرده نصیحت و راهنمایی شما کجای دل آنها جا می گیرد
اینه بازی سیاسی است که من و شما سرگرم باشیم خدا از سرشان بگذرد
با سلام اول تمرکز روی کار اصلی خودشان یعنی تولید واقعی خودرو اخراج افراد که با رانت وبدن مدرک هزینه دارند فروختن زیر مجوعه ها واخراج مدیران اضافه در کل افزایش بهر وری اگر درست نگاه کنیم تمامی مدیران شرکت های زیر مجموع ایران خودرو وسایپا یه جواریی در شرکت های اغماری وتولید قطعات هم حضور فعال دارند البته نه تولید بلکه واردادت جنس چینی با دلار رانتی به اسم تولید ملی در یک کلام جلوی دزدی را بگیرید
اولین گام، باید چه برنامه ای را در دستور کار خود قرار دهد؟
جواب : به دين به پيغمبر فقط تعطيلي ساخت خودرو وتمام نيروهاي آن با امكانات موجود به يكي ازبزرگترين مراكزخدمات خودرو ايران درتمام خودرو هاي موجود
ساخت ومونتاژ تعطيل بعداز40سال پس داديم ماخودروساز نميشويم
درزمينه ديگر كه استعداد داريم ورود كنيم
در قرن بیست و یکم هستیم و با این تکنولوژی و پلتفرمهای قدیمی به نفع مردم است که هر چه زودتر این بساط جمع بشه یا حداقل با یک کمپانی بروز اروپایی یا کره و ژاپن ادغام بشند. راه دیگری نیست. آنها که شعار استقلال میدهند نونی در ابقای این خودروسازی ها دارند شک نکنید.