ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
سلام
تمام آموزه های ما دردوان مدرسه جزئی از برنامه آموزشی کشور است. در واقع شخصی که مدرک دیپلم دریافت میکنه باید یک سری از مطالب را در زمینه های مشخص بدونه. ممکن در آینده به دردش بخورد یا نخورد. دانستن مهمه. در زمان ما داد و ستد کشورهای آفریقایی و جغرافی آن کشور هم میخواندیم. در صورتی که الان برخی از آنها در هم ادغام یا تجزیه شدند.
در دوران خدمت طبل بزرگ زیر هر پایی که می بود، برای خودش فلسفه ای داشت که مهمتر از همه نظم در زندگی بود. باز و بسته کردن اسلحه برای اینه که اگر زمانی جنگ شد. اقلا یک بار اسلحه را لمس کرده باشیم.
و ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
باز و بسته کردن اسلحه لازم و ضروری است برای همه که می شه یکماهه آموزش داد بقیه اش حرام کردن وقت است و بس
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
بیایید آموزش و پرورش را به معنای واقعی آن برگردانیم البته به یاری افرادی که عمر خود را تباه نکرده اند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
ضمناً در مورد دروس دانشگاه هم باید عرض کنم. در دانشگاه اصول اولیه و پایه گفته میشه و در کنار آن دانشجو باید خودش به دنبال فن و حرفه باشه. با گذراندن دوره های فنی توانایی خودش را بالا ببره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
چکاریه آخه از اول می ره کارگاه های فنی و حرفه ای اینطوری هم اصول اولیه را یاد می گیرد هم تجربه و تخصص رو با هم داره . چرا 4 سال و قت و پول رو هدر بده آخه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
دانشجوی سال آخر پزشکی میپرسه این همه فیزیک و هندسه وبینش اسلامی وعربی و...خوندم و بالای ۹۰درصد توی کنکور زدم هیچکدوم درطول این ۷ سال دانشجویی پزشکی بدرد نخوردواقعا به این نوع آموزش باید تاسف خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
اون دانشجوی پزشکی که نتونه از فیزیک و هندسه در کارش استفاده کنه سواد نداره. امروزه کار با تجهیزات پزشکی بیشتر سواد فیزیک و مهندسی لازم داره تا سواد بالینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
آموزش حداقلی از حقوق فراموش نشود

اغلب دانش آموزان بعد از دبیرستان دسته چک میگیرند ، ازدواج میکنند ، معامله می‌کنند ، رای می دهندو... چند ماده از قوانین چک ، نکاح ، تجارت ، نحوه اداره کشور ... را به آنها بیاموزید
این زیر بنای توسعه است

اخیرا آقای رئیسی با شعار هر مسجد یک حقوقدان خواستار نهضت حقوق آموزی در کشور شدند ولی هنوز بیشتر از شعار چیزی ندیدیم
به نظر میرسد راه حل اصلی ، آموزش در مدارس باشد

البته علوم دیگر خصوصا روانشناسی و جامعه شناسی جای خود را دارد و متعرض لزوم آنها نیستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
خدا پدر و مادر نویسنده و منتشر کننده را بیامرزد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
یکی از شاگردانم جز دو سه نفر اول برترین دبیرستان تیز هوشان علامه حلی است . محاسبه کرده ایم در سه سال آخر دبیرستان باید بالغ بر 11هزار ساعت در سن مهم شخصیتی 15 تا 17 سالگی با جدیدت بخواندتا در کنکور رتبه زیر صد بیاورد.تا شاید از کمند رانت خور ها ، سهیمه ای هاو ژنهای خوب به یک شغل مناسب و آبرومند دست یابد.
از همه مردم کشورم سوال میکنم اگر فساد ، رانت، فامیل و پارتی بازی کمتر بودفرزندان مستعدو سخت کوش مفید ترو ماندگار تر برای خود و این کشور نبودند؟
چرا باید فرزندانمان را در راه استعمار نوین قرن تحت عنوان فرار مغزها، با هزینه کشور خودمان بزرگ کنیم دستاوردهای تحقیقاتی ایشان نصیب سایرین شود؟
چرا دانشگاه های مادر و معتبر تهران نظیر شریف و تهران نیمی از آنها باید با سهمیه ها و بیست درصد آن با ژنهای خوب تحت عنوان معادل سازی از دانشگاه خارج کشور و تنها سی درصد به فرزندان شریف ،سخت کوش و مستحق این آب و خاک برسد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
متاسفانه متن نویسنده یک سویه و مغالطه ای کاملا کوچه بازاری است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
دهه60 در مدرسه 4نفر روی یک میز مینشست
دهه 60در دانشگاه مجبور شد سهمیه ای از هر4نفر یک نفر قبول بشه بره چون زیاد بودیم
دهه60 با بیکاری مواجه شد چون جمعیت زیادی بودیم
دهه60 در جنگ به دنیا اومد
دهه60 محدودیتها دید
دهه60 کلا زجر کشید برای همین شعورشون میرسه که اولا ازدواج نکنن و اگر متاهل شدن یه بچه رو مثل خودشان بدبخت نکنن
برای کدوم آینده؟کدوم کار؟کدوم اقتصاد؟کدام آزادی بچه دار شویم؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
دهه پنجاهی ها از شما هم بد بخت تر بودند
وقتی وارد مدرسه شدند که اوج افراطی گری بود و تا چشم باز کردند با جنگ و بمب و موشک روبرو شدند و دانشگاهها با انواع سهمیه و ..
ولی اینقدر ناله زوکه ی دهه شصتی ها بلنده که صدای ما به جایی نمی رسه