باید فضا فضای رقابتی باشد تا این رانت خوارها به خودشان بیایند و به جای ساخت ارابه های مرگ برای ایرانیان ، مانند خودرو سازان جهان خودروهای ایمن و به روز برای مردم بسازند . قرار بود فقط ده سال از اینها حمایت شود اما با رانت ده سال را به چهل سال رسانده اند تازه با وقاحت انتظار ادامه رانت خواری را دارند چرا قوه قضائیه به این جریان ورود نمی کند ؟ سرمایه و درآمد این چهل سال تو جیب چه کسانی رفته است ؟
ماشالله انقدر
قیمت نازل و همسطح با درامد و نمونه های خارجی
کیفیت بالا و بدون هیچ جای تاملی
خدمات پی از فروش در حد شرکت بنز
و محبوبیت بالا
خودرو ها و خودروسازهای داخلی باعث نظر مثبت من به اونهاست نه بانک مرکزی
با حقوق 1 و هفتصدی چیزی نیست پراید پایین ترین ماشین ایرانی 40 تومن فقط 40
امیدوارم خدا حفظشون کنه
مدیریت و نحوه تولید، خط تولید،کارگران، نحوه طراحی و...
خداروشکر خداروشکر
حق با بانک مرکزی است . خودروسازان انتظار داشتند بانک مرکزی ارز را در اختیارشات بگذارد تا هر کاری خواستند بکنند و این غلط است زیرا اگر نیازمند واردات باشد باید به شکل ال سی عمل کند نه نقدا بگیرد هزینه عتینا کند
هشتاد میلیون نفر نمی خواهند سوار این ماشینهای بی کیفیت و گران شوند، شما از اونها بپرسیدید
شما نظر بانک مرکزی و خودروسازهایی رو می نویسید که حالا که کفگیر خورده ته دیگ ، دنبال یکی می گردن بندازن گردن اون
با سلام
جناب همتی اصطلاح مناسبی برای فشل بودن بکار بردند/ سیستم بانکی فشل نیست چون بانک ها تا بحال پول کسی را نخورده اند ولی خودرو سازها بارها و بارها با تاخیر خودرو، عدم تحویل و جایگزینی خودرو، گران کردن وسط قرارداد و... پول مردم را خورده اند....
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
راست ميگي. پس حالا که بانکها هم فشلن بيايم منابع کشور رو بديم به خودروسازها که نابود کنن. عجب توجيه منطقي اي آوردي!!!!