منکارشناس ارشد برنامه ریزی حمل و نقل هستم.کار کارشناسی و مدلسازی ترافیکی در شهرهای بزرگ ایران از جمله کلانشهرتهران انجام شده که افزایش قیمت بنزین تاثیر چندانی در کاهش تقاضای سفرهای درون شهری با وسیله نقلیه شخصی و نتیجتا کاهش آلودگی هوانداره به این دلیل مهم که بیش از دو دهه است به توسعه شبکه حمل و نقل عمومی اندیشیده نشده است.ا و در حال حاضر ناوگان حمل و نقل عمومی فعلی پاسخگوی اضافه ظرفیت و سربار ترافیکی نمی باشد.از طرفی دیگر بنا به نقل قول دولتمردان حتی اگر این پول آازد سازی بنزین به حساب فقرا واریز شود بازهم یک کار غیر کارشناسی است چون این آزاد سازی اگر در راه توسعه و نوسازی شبکه حمل و نقل نباشد باز یک فرصت سوزی است و پولش صرفا خرج بیهوده برای مصرف می گردد.
من باوجود اینکه خود ازقشر مستضعف یا آسیب پذیر ویا به قول مسولین این عزیزان لسانی ویا به تعبیر خودم ازقشر شاخ شکسته اجتماع هستم نجات اقتصاد کشور را درتعدیل حاملهای انرژی وتعدیل واقعی قیمتها وبیمه بهداشت ودرمان یکسان میدانم
مردم کیلویی چنده ؟همشون از تورم 40درصدی طی این دوسال افسده شده بودند وفقط بااین بنزین 1000تومنی میتوانستند با گردش بدون غذا خود را از آلزایمر برهانند . واونم اتفاق می افتد