رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خیلی جالب است فرمانده پلیس 12 ایراد گرفته و سپس راه حلی را ارائه داده که با وضع موجود 95 درصد هم پوشانی دارد.اینکه 20 روز در ماه یا 2 روز در هفته تردد کنیم چه فرقی می کند؟یا دوربین اتوماتیک عوارض کم کند با خریدن طرح بصورت آن لاین و با زدن چند کلیک در سایت طرح ترافیک این طرح خریداری شود و از حساب ما کم شود چه فرقی می کند؟شاید تنها تفاوت ساعت طرح باشد که خود نیاز به کار کارشناسی دارد.برادر این را هم بدان که طبقه ثروتمند هرگز با محدودیت های شما درمانده نمی شود و با صرف پول بیشتر به طرق مختلف (مثلا خرید چند ماشین) مشگل خود را حل می کند پس بیش از این شعارهای مارکسیستی سر ندهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
هدف همان بند ۷ بود، کسب درآمد به بهانه بهبود وضعیت آلودگی هوا
و مشابه آن گرانی بنزین برای کسب درآمد ناشی از عدم صادرات نفت به بهانه کنترل مصرف و قاچاق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خدا خیرش بده، ما خونمون تو طرحه، دقیقا چرا باید اینجوری نقره داغ بشیم؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اعضای شورای شهر و مجموعهٔ‌شهرداری با این طرح فقط مردم را نسبت به پلیس الخصوص پلیس راهور تهران بزرگ بد بین میکنند ؟ پیشنهاد دادن میشود چنانچه اعضای شورا و مجموعهٔ شهرداری به نظریهٔ کارشناسی پلیس راهور بی توجهی میکنند ، پلیس راهور از همکاری با آنان که فقط برای کسب درآمد این طرح را تصویب کرده اند سرباز زند ،و همکاری نکند ، مطمٔن باشید طی یکهفته طرح پلیس که برای رفاه کسبه ،و ساکنین منطقه پیشنهاد بشود ، مصوب خواهد شد ؟،،
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
متاسفانه طرحي كه اكنون در حال اجراست و در زمان آقاي نجفي شهردار تهران مصوب به انجام شد بسيار بسيار قابل اشكال است حتي از نظر ميزان درآمد پايدار شهرداري نيز غلط است بعنوان مثال : بنده در سال ١٣٩٦ بابت مجوز طرح ترافيك حدوداً ٢ ميليون تومان پرداخت كرده بودم اما در شهريور ١٣٩٨ يعني بعداز ١٨ ماه استفاده مبلغ ٢/٥٠٠ جريمه به شهرداري پرداخت كردم با همان مدل استفاده هميشگي مانند سال ١٣٩٦. اين موضوع از نظر اقتصادي بنفع بنده شد وليكن طرح شهرداري تهران از هرنظر طرحي شكست خورده ميباشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مردم بازیچه ی شدن! اگه پولهایی که از قبل این محدودیت ها از قبیل جریمه ها و عوارض طرح صرف گسترش سیستم حمل و نقل عمومی بشه، مردم اصرار بر استفاده از خودروی شخصی نخواهند داشت!!!
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آقا دعوا بین شهرداری و پلیس است مانند دعوای پلیس با سر دفتران بر سر نقل وانتقال مالکیت خودرو این طرح جدید، طرح خوبی است بر اساس کدام آمار پلیس این دلایل را عنوان میکنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
طرح زوج و فرد به طور كل هدف جلوگيري از الودگي هوا و تردد كمتر را به دلايل ديل براورده نمي كند:
١. بسشترين الودگي مربوط به موتورسيكلت ، وانت و ماشين هاي فرسوده با مصرف بنزين بالاست. ماشين مدل بالا با تكنولوژي جديد، كمترين الودگي را ايجاد كرده و مصرف بنزين بسيار كمتري دارد. بنابراين بدون توجه به شماره ماشين، بايد مدل ماشين و مصرف ان مورد توجه قرار گيرد(ماشين هاي ساخت داخل مصرف بالا و الودگي بيشتر دارند هر چند كه ساخت امسال باشند)
٢. چرا بنده كه سالي حدود سه ميليون تومان عوارض خودرو مي دهم و ماشين با مصرف كم و الودگي كم دارم نتوانم از ماشينم استفاده كنم؟
٣. سياستهاي پوپوليستي بايد كنار گذاشته شود. همه در پي كسب منافع خودشان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دقیقا به درستی به دو نکته اشاره کردید که همیشه مورد نظر من هم بوده:
۱- آلودگی هوا و همینطور مصرف بالای سوخت مربوط به کیفیت افتضاح خودروهای داخلی هست که هر روز دارن تو سطح شهر تردد میکنن و هر روز داره تعدادشون افزایش پیدا میکنه.
۲- اگر مسئولین توان مدیریت شهری ندارن چرا باید حق کسانی که ماشین دارن تضییع بشه و نتونن از امکاناتی که با چند برابر قیمت واقعی و با کمترین کیفیت ممکن تهیه کردن استفاده کنن و از حق طبیعی خودشون محروم بشن؟؟
اگر اساتید تونستن یک پاسخ منطقی به این دو مورد بدن، هرگز از خودرو شخصی استفاده نخواهم کرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
امکان ندارد در زمان بررسی و تدوین طرح جدیدپلیس راهوار در جلسات دعوت و حضور ندتشته باشد پس چرا دوباره به طرح ایراد می گیرد ؟مشکلاتی به این وضوح و مشخصی چرا در همان زمان رفع نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تقریبا نصف موارد اعلام شده نصف دیگر رو نقض میکنه
نظرات بیشتر