بستر حمل ونقل عمومی مسیر حرکت است و گلوگاه خودروی شخصی پارکینگ.در طرح "سامع"(ساماندهی معابرعمومی) 1.لاین راست خیابان اصلی(شریانی)باخط کشی غیرممتدزرد وممنوعیت پارکینگ مسیر ترجیحی،نه ویژه، حمل و نقل عمومی است 2.خط کشی پارکینگ در خیابان فرعی(دسترسی)باپارک بها.دونیاز اصلی شهروندان یعنی سرعت و بهنگام بودن حمل ونقل عمومی را فراهم می کند و درآمدپایدارشهری را از محل افزایش ظرفیت ناوگان همگانی و پارک بها در فرعی(باحذف حق پارکینگ املاک) تامین می کند.جزئیات طرح در معاونت ترافیک تهران خاک می خورد!!
تنها کار مثبتی و نظر مفیدی که داده شده تو این مدت همبن طرح بوده ، نیروی انتظامی هم برای راحتی و جیب خودش طرح نده لطفا ، فقط کارش جریمه صادر کردنه و هیچ خدمت رسانی به مردم نداره .
طرح نیروی انتظامی چون منابع درامدی برای شهرداری در ان
دیده نشده قابل قبول نیست!
نیروی انتظامی هم عضو شورای عالی ترافیک هست اگر طرح خوبی دارند و میتوانند نظر دیگر اعضا و کارشناسان را جلب نمایند نیاز به گرو کشی و عدم اجرای مصوبات شورای عالی ترافیک نیست
تنها چیزی که من از این متن فهمیدم اینه که پلیس محترم به فکر جیبه خودشه نه به فکر مردم . خیلی از مواردی که عنوان شده همدیگر رو نقض میکنن . یه بند جالبشم این بود که پلیس به عدم تخصیص طرح ترافیکای شناوری که در سنوات گذشته به جای باج از شهرداری می گرفت اشاره کرده .
کسی نمیگه خودرو ساز با خودرو گران و بی کیفیت بیاد و خودرو خودشو ایتاندارد کنه.
کسی نمیگه شهرداری بیاد حالا که با دولت همسو است ناوگان حمل ونقل عمومی را افزایش بده تا حد رایگان که مردم با حساب کتاب متوجه بشن که استفاده از حمل و نقل عمومی به نفع انها است.
چرا از صندوق ذخیره ارزی استفاده نمیشه یا حتی قرض.
پس هدف راحتی و سلامت مردم نیست هر ارگانی به فکر درآمد خودش است.
درآمد پلیس هم کم شده . پس باید مخالف باشه.
حل کردن این مشکل فقط با افزایش حمل ونقل عمومی استاندارد و به روز و با سوبسید است.
اگر یک نگاه به مصرف سوخت . وقت . واردات دارو . سلامت مردم بیاندازیم . هزینه کردن این مبلغ بسار ناچیز است.
امان از دست .......... مسولان .