ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
سلام والا چی بگم .بنده دیروز ۲۹ ابان به حدود ۱۰ تا میوه فروشی تو شاهین شهر اصفهان مراجعه کردم گوجه فرنگی کیلویی ۹ تا ۱۰ هزارتومن! خیار سبز ۸ هزار تومن ! بود .البته نخریدم ولی بفرمایید تا کی میشه اقلام اولیه رو هم نخرید !
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
وزیر صنعت اگه راست میگه قیمت خودرو کنترل کنه
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
با سلام و احترام ازتون میخوان پیام رو تا انتها بخونید خلاصه پیام: منشا الودگی هوای تهران گاز cng هستش درگذشته گاز مایع فشرده به جای cng کار میکرد که نه تنها معضل الودگی هوا نداشت بلکه مخازن خودروش تو کشور تولید میشد قطر مخزنش کم بود و وزن ماشین زیاد نمیشد ارزان بود به صرفه بود و در دمای پایین احتراق انجام میشد هزینه تولید و تزریق به ماشین بسیار پایین و با پمپ ساده ای انجام میشد الان cng برای تزریق به ماشین به یک ژنراتور 400 کیلووات که یه شهرک رو برق میده نیاز داره و هزینه بسیار زیادی میشه که تهیه و کمپرس بشه به علاوه ماشین بمب متحرک میشه و از بنزین حتی گرونتر درمیاد و عامل اصلی الودگی هوا است در حالی که کیت های cng وارداتی هستش برین تحقیق کنید هیچ مزیتی به lpg نداشته و نداره چرا در حالی که کشور ما گاز مایع داشته و استفاده میشده برچیده شده و کدوم ادمی cng را وارد کشور کرده چرا شما ها که خبرنگار هستید هیچ کدوم در این مورد نمینویسید مردم دارن کشته میشن با سهمیه بندی و افزایش شدید مصرف cng فکر نکنم زنده بمونیم هیچ کس هیچ کاری نمیکنه محض رضای خدا اگر باور ندارید برین تحقیق کنید اساتید دانشگاه زیادی با من هم عقیده اند ولی همه ساکت شدن خواهشا پیگیری کنید.میتونین با یه تحقیق ساده متوجه بشید که معضل الودگی همزمان با شروع استفاده از cng در کشور شروع شده با سهمیه بندی مصرف سوخت مصرف cng به شدت افزایش پیدا کرده و اوضاع هوای تهران این طور شده هنگامی که بنزین درون موتور میسوزه دما 700 درجس ولی cng 1200 درجه و این دما در صورت ناقص بودن احتراق که حتما همین طوره حتی بنز هم احتراق کامل نداره با عث ازاد شدن ذرات نانو میشه