چرا دنبال راهکارهای پیچیده و زمان بر می رید ، اگر دولت همین امروز دو کارخانه سایپا و ایران خودرو رو تعطیل و یا خط تولید آن را با تکنولوژی روز عوض کنه ، می تونه خودرو هایی با مصرف هر 100 کیلومتر 3 لیتر بنزین را وارد کند و یا خودروهایی کم مصرف تولید کند زیر 4 لیتر در هر 100 کیلومتر ، اونوقت مصرف سوخت کشور باز 105 میلیون لیتر در روز به زیر 35 میلیون لیتر در روز کاهش پیدا می کرد و تاثیر زیادر بر کاهش آلودگی هوا و سلامت مردم می ذاشت و کلی میتونستیم بنزین بفروشیم به کشورهای همسایه در بازارچه های مرزی و دلار وارد کشور کنیم . با خودروهای پرمصرف هر 100 کیلومتر 10 تا 15 لیتر کنونی حرف از کاهش مصرف سوخت بیهوده و بی اساس است ، داریم دور باطل می زنیم
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
به فرض که محاسبات شما صحیح باشد، دولت باید با این 20 میلیون ماشین و موتور سیکلت چه کار کند، مصرف ان ها را چگونه کم کند؟؟؟ اانتظار داری موتور اون ها رو هم کم مصرف کند
ناشناس
||
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
خودشون هم میدونن ولی چون سود لایزال براشون داره اهمیت نمی دن
ناشناس
||
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
وقتی برخی مدیران سطح بالای شرکت تعهد به خدمت ندارند و فقط بزرگ شدن جیبشان برایشان مهم است نتیجه اش این مشود!!!
وگرنه ایران در وضعیت کنونی با انحصاری که برای خودرو به وجود آماده بزرگترین رشد را می کرد....
وقتی قاچاق سوخت بیشترین سود رادارد گران شدن بنزین فقط راه را اسان تر می کند برای قاچاق به این معنی که پولشو بده مستقیم ببر .... کسری بودجه حل مییشه برای مردم هم 1500 تومنی هست با گاز ...بنزین فقط 500 گرون شده .. سهمیه تو بزن حرف مفت نزن . قرار نیست هرچی خاستی بزنی ...
سلام، ای کاش چهل سال پیش به این فکر می افتادم ، اینکه ما پر مصرف ترین کشور دنیا هستیم شک نکنید ، اینکه کار مفید در کشور ما 22 دقیقه است شک نکنید مسئولین جواب بدهند چرا فروش نفت صرف سرمایه گذاری و ایجاد شغل در جهت تولید و توسعه کشور نشد ؟ کشور ما مگر کم سر مایه داشت ؟چرا کشورهای دیگر با تحریم دچار بحران نمی شوند ؟ باید حتما تحریم بشویم که بفکر بیفتم ؟ ...