چرا این 10 هزارمیلیارد صرف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی نمیشه؟
10 درصد از سهام سایپا و ایران خودرو مال دولته معلومه که چرا میخواد به هر طریقی بهشون کمک کنه چون در واقع به خودش داره کمک میکنه مثله اون 3 هزار میلیارد تومان وامی که داد
چرا دولت که برای تنظیم بازار داره برنج هندی با ارز 4200 و بدون تعرفه گمرکی وارد میکنه، یکبار نمیاد خودرو از خارج وارد کند تا قیمت کاهش داشته باشه؟
چون خودرو سازی برای خود دولت هست اینها همش سیاه بازی برای خالی کردن جیب مردم هست
چرا دولت که برای تنظیم بازار داره برنج هندی با ارز 4200 و بدون تعرفه گمرکی وارد میکنه، یکبار نمیاد خودرو از خارج وارد کند تا قیمت کاهش داشته باشه؟
چون خودرو سازی برای خود دولت هست اینها همش سیاه بازی برای خالی کردن جیب مردم هست
مگه ایران خودرو و سایپا ماشین رو زیر قیمت میفروشن که نقدینگی ندارن؟
حساب کنید دیگه. یک پراید چقدر هزینه تولید داره. سود رو هم حساب کنید و بقیه هزینه ها. آیا میشه ۵۰ میلیون؟
پیش فروش هم کردن تا دلتون بخواد. سر موعد هم تحویل نمیدن. دیگه چجوری بگن عرضه نداریم؟!
زمانی که دولت و بدنه کارشناسی آن، نه توان علمی و نه اراده عملی اداره اقتصاد به طور عام و کنترل خودروسازها به طور خاص ندارد، دولت ناتوان بازیچه دست خودروسازان ناکارآمد میشود.
وای بر سیستم خصولتی که با رانت بخش دولتی و آزادی بخش خصوصی از هیچ نوع سو استفاده نمیگذره. نفرین!
هزاران نفرین بر شبه تولیدی که مملکت رو اسیر گرفته.
10 درصد از سهام سایپا و ایران خودرو مال دولته معلومه که چرا میخواد به هر طریقی بهشون کمک کنه چون در واقع به خودش داره کمک میکنه مثله اون 3 هزار میلیارد تومان وامی که داد