اگه به فکر مردم هستید ماشین ها رو هیبریدی کنید .دود تولیدی گاز به دلیل کوچکتر بودن مولکولها که مستقیم وارد خون میشود به مراتبط خطرناکتر از دود بنزین است . گاز برای احتراق کامل سه برابر بنزین اکسیژن مصرف میکند .مشکل از جایی شروع شد که به جای اینکه سوخت فسیلی را در بیرون شهر ها تبدیل به برق بکنیم و با هزینه به مراتب ارزانتر به خانه ها برق برسانیم ، لوله کشی گاز تا منازل انجام دادیم .هزینه بیشتر الودگی بیشتر خطر بیشتر را با هم انتخاب کردیم .
سوختن واشر سرسیلندر و مراجعه دائمی به تعمیرگاه و سکه شدن کار مکانیک و تولیدکننده و فروشنده لوازم یدکی و ... هم یکی دیگه از مزایای گازسوز کردن خودروهاست
من ماشین 405 گاز سوز دارم و اگر پول داشتم همین فردا با بنزین سوز عوض میکردم.فقط درد سر ها و هزینه های اضافی که هر سال برای معاینه فنی خودرو گاز سوز پرداخت میشه کافی هستنش.برای هر بار معاینه فنی علاوه بر اینکه بین 2 تا 7 روز زمان لازم دارید هزینه های الکی هم گریبانتون رو میگیره که هم هزینه دوبرابری معاینه هست و هم هزینه هایی هست که نماینده شرکتی که ماشین های گاز سوز رو بررسی میکنه هست که هربار حدود 200 تا 500 هزار تومن هزینه الکی براتون میبره ...بگذریم که خود گاز هزینه ایی که برای موتور ماشین ایجاد میکنه سر به فلک میبره.در ضمن صندوق عقب ماشین هم در حد یه پراید هاچ بک کوچیک میشه.
همسايه ما تعويض روغني دارد هر ماشين گاز سوز كه مراجعه ميكند براي تعويض روغن بدون استثنا چند ليتر روغن ميسوزاند حالا خرابي موتوركه جاي خود دارد مگر اينكه مثل تركيه گاز مايه باشد بهتر است
کره شمالی میشیم.. بدتر شاید... از فردا انفجار های خودرو های گازسوز شروع میشه... خدایا کشوری که از لحاظ منابع عالیه رو به بدترین و بدبخت ترین کشور منطقه تبدیل کردن
کشور ما با وجود منابع نفت و گاز، درست مثل بچهایه که از پدرش یه ارث مفصل بهش رسیده و اون بچه هم بهجای کار کردن با اون ارثیه و اضافه کردن بهش، صرفا داره از کیسه میخوره.
بهجای گازسوز کردن ماشینها، ماشین برقی وارد میکردید، و از گاز برای تولید برق در نیروگاههای حرارتی استفاده میکردید. هم تمیزتر بود و هم امنتر.