آقای رحمانی با هر شرایطی تکلیف نیست که مردم قربانی باشند خودرو با کیفیت بسازید و تکلیف کنید بعد خودرو خارجی خود به خود خریدار ندارد چرا مردم را مجبور میکنید بی کیفیت ترین خودرو دنیا را سوار شوند و آلودگی هوا را باعث شوند
بومی سازی و حمایت از ساخت داخل روش علمی خاص خودش رو میطلبه و ساخت داخل به شیوه فعلی خیانت به مملکته
ایجاد یک بازار انحصاری برای عده ای خاص و تحمیل این هزینه ها به جامعه در بلند مدت عواقب وخیمی خواهد داشت هدایت اشتباه سرمایه به مسیر هایی که مزیت رقابتی نداریم باعث هدر رفت سرمایه و نیروی کار میشه
دولت باید بجای این کار ها چند حوزه رو برای سرمایه گذاری شناسایی کنه و سرمایه ها رو با دید حضور در بازار جهانی به او سمت هدایت کنه این باعث هم سوداوری بالا و هم اشتغال بالا خاهد شد وگرنه بومی سازی مثلا قطعات توربین رولزرویس که کلا ۱۰۰عدد هم داخل کشور وجود نداره تنها باعث هدررفت سرمایه مملکت و زمان صنعتگران در رشته ای هست که نه تکنولوژی اون رو داریم و نه تخصصش رو
تابناک در پایان پیشنهاد میشه نظر اساتید دانشگاه های کشور روهم اخذ وله وزیر محترم ارسال کنی شاید نتیجه بهتری حاصل بشه
آقای وزیر محترم صمت خودتان ابتدا خودرو داخلی سوار شوید بعد دستور دهید بنده سال ۷۲ یک یخچال وستینگ هوس گرفته ام تا الان نه تعمیر کار آوردم و نه مشکلی داشته است شعار دادن فایده ندارد اگر خواستم ماشین خوبی هم بگیرم حتما دیگه ایرانی نخواهم گرفت و آنهایی که وقت تعمیرگاه و پول زیادی دارند ایرانی بخرند و لذتش هم ببرند مبارک همتون باشد
وزیر صنعت عزیز اگه بیست سال پیش به فکر منع واردات و ساخت داخل بودید امروز به چنین علامتی نیافتاده بودیم.هرچند که الان هم اعتمادی به حمایت قاطع کشور برای رونق ساخت داخل وجود ندارد.چون سابقه خراب است تا تحریم شل بشه بخور بخور وارداتی ها شروع میشه با هماهنگی ها.برنامه باید بلند مدت و قوی برای تولید داخل باید نوشته بشه و با تعویض دولت ها بتونه با اقتدار راهشو بده.