محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
با عرض سلام و ادب .یکی نیست به این اقای به اصطلاح باسواد. بگه مرد حسابی ۵ درصد زیر حاشیه بازار بود سال ۹۷ و اویل ۹۸ چرا وقتی خودرو داره میاد پایین فروش فوری و پیش فروش از سوی خددروسازان قطع میشع. وقتی میره بالا وصل میشه بعدشم پراید چهار ماه پیش رسید ۳۹ میلیون بازارش جرا طبق ۵ درصد نکردیدش ۳۵۵۰۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
فقط و فقط مشکل اصلی دولته که هیچ کارایی نداره یعنی بود و نبودش یکیه و تا الان هیچ کاری به نفع مردم انجام نداده
م - ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
همش دروغ است و دروغ چرا و به چه علت ورود خودرو به کشور آزاد نمی شود ؟ چرا من کارمند نتوانم خودم را به قیمت های کذای برسانم و همیشه حسرت بخورم و بخورم ولی یک عده از خدا بی خبر ده ها خودرو ثبت نام می کنند و در بازار آزاد با قیمت ها ی باورنکردنی بفروش می رسانند پس وظیفه دولتمردان در مورد چیست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
نمیفروشن قیمت بازار که کشید بالا اینها هم قیمتو میبرن بالا. کاری که سری قبل کردن و پراید هفت میلیون شد 24 میلیون باز همین کارو کردن شد 36 میلیون. باز همین کارو میکنن که برسونن پنجاه تومن...
از این راه پولهای کلانی میخورن و میخورن و میخورن...
..پس هیچ رسیدگی وجود نداره.
انحصار یعنی این.. راینت یعنی این..
ما انقلاب نکردیم که وضعمون بشه این... ولی متاسفانه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
نمی فروشند .خوب شما هم نخرید بیکارید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
همه ملت میدونن
دولت یعنی خود خودروساز .
محبت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
با سلام
متاسفانه خيانت پش خيانت. زحمت توليد خودرو ، چگونگي تامين منابع ، مشكلات تحريم بر دوش خودروسازهاست ولي سودش نصيب دلالها مي شود . قيمت همه چي آزاد و بر اساس عرضه و تقاضاست الا خودرو كه خودروساز زير بار بدهي در حال ورشكستگي كامل است . انشاله كه مسئولين سر عقل بيايند . با اين تفكراتشان فقط توليد كننده در حال له شدن است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
دارن زمینه چینی برا بالا بردن قیمت کارخانه خودرو . مگه دفعه قبل ارائه خودرو با 5 درصد زیر قیمت بازار چاره ساز بود غیر از اینکه خودرو یکدفعه ده میلیون گرون شد چی نتیجش بود که الان به همان بهانه قبلی دوباره فرمول 5 درصد زیر قیمت بازار رو اجراش کنین.
بهترین کار آزاد سازی واردات خودرو هست که به نفه 80 میلیون ایرانیه.
خودرو های بی کیفیت رو دارن با قیمت بهترین خودرو های روز جهان به ما می فروشن حالا هم زمینه چینیها شروع شده برا افزایش قیمت خودرو.
یکی نیست بهشون بگه قیمت کارخانه ای که رفت بالا قیمت بازار هم دقیقا میره بالا به همان اندازه.
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
آقای همیشه حامی خودروساز چرا یک مشت دروغ تحویل میدین . خوب بیاین بگین این زیان از بابت ایجاد کارخانه های تولید اتومبیل در سوریه و عراق و اذربایجان نبود اونم بدون هیچ توجیح اقتصادی و فقط بدستور دولت در صورتی که عمده سهامداران مردم هستند ولی مدیر عامل توسط دولت انتخاب میشه . چرا؟ ضمنا به چه علت 40 درصد قیمت فروش ایران خودرو و سایپا به حساب دولت واریز میشه و ضمنا قیمت تمام شده و صورتهای مالی این دو شرکت را ارائه عمومی کنید تا همه بفهمن که قیمت تمام شده محاسبه شده از بیخ و بن اشتباه . ضمنا کجا سراغ دارین هزینه مسافرت های تفریحی مدیران یک محموعه به قیمت تمام شده اضافه بشه فقط برای پوشاندن سوء استفاده مدیران . ضمنا گزارش تخلفات مدیران این دو مجموعه چی شد چرا نتشر نشد . نتیجه دستگیری مدیران چی شد فراموش شد چرا اطلاع رسانی نمیشه یا دوباره معامله شد
بهرام
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
۱۷ ماه ماشین تیبا ثبت نام کردم .هنوز ندادن.
خواهشا پیگری کنید .دست ما جای گیر نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
دیگر عقل و حسابوکتاب هم تعطیل شده و جواب نمیدهد می گوید هشت هزار میلیارد تومان ضرر می دهد پس چرا این شرکت ها ورشکسته نمی شوند و یااعلام ورشکستگی نمی کنند . بعدازاین همه حمایت وخرج از بیت المال ا گرحقوق تمامی کارمندان و کارگران ر‌ا از بیت المال پرداخت کنند واین کارخانه ها راتعطیل کنند بهتر نیست
نظرات بیشتر