تنها راه کاهش قيمت و افزايش کيفيت خودروها و ساير محصولات داخلي رقابت در فضايي آزاد با شرکتهاي خارجي است نه انحصاري بودن
انحصاري بودن موجب زيان تمام مردم و سودجويي عده اي خاص خواهد بود.
دلار در سال 97 . 16000 تومان . پراید 37000000 تومان .
دلار در سال 98 .13500 تومان . پراید 65000000 تومان
حالا هی جناب همتی با غرور اعلام کنن که جلو افزایش دلار را گرفته ام . خوب که چی جناب دانشمند
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
اقای همتی جلوی افزایش دلار را گرفته
ولی وزیر ناتوان سمت نتوانسته ترمز پراید رادر شتاب قیمت بگیرد
خودروساز ، واسطه گر ، بنگاهی و ... مقصر نیست ، مقصر ملت هستند که اگر ۱۰۰ میلیون هم بشود میخرند. توچون بد کنی اختر خویش را بد ، مداراز فلک چرخ نیلوفری را . چند سال پیش که کمپین نخریدن خودرو راه افتاد سایپا با ترفند اقساطی کردن تمامی خودرو های دپو شده در پارکینگ هایش را فروخت .ارابه مرگ چه خواهانی دارد .
انحصاري بودن موجب زيان تمام مردم و سودجويي عده اي خاص خواهد بود.