اميرسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
من تازه با عوارض 5هزارتومني پرديس كنار اومدم.50 هزار تومنو كجاي دلم بزارم آخه. تو را به خدا نكنيد.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
فقط خواهش میکنم شمال رو مثل جمجمه هاتون پر از زباله نکنید...
ما اینجا زندگی میکنیم.
البته جمجمه کسانی که زباله میریزن پر از زباله هست. نه بقیه.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
بالای ۵۰۰ تومن باشه از همون جاده چالوس می رم این بزرگراه را برای خودشون ساختن نه مردم از اول هم معلوم بود برای خود مسئولین و خانواده هاشون هست که راحتی برن در کاخ های شمالشون تفریح کنند پولشو از جیب مردم کشیدن بیرون استفاده برای مقامات و خانواده هاشون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
نه که خیلی زود تحویل داده ؟
بعد روحانی می گوید تازه صبح جمعه فهمیدم نرخ اینقدره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خدا رحم کند عجب کیسه ای دوخته اند برای ملت بدبخت؟؟؟!! علی برکت الله.عجب د ولتی داریم دیروز زحمات تمام دولتهای قبل را به نام خود تمام کرد مثلا تولید گاز خوب عزیز دلم فاز 14 وو 13 22و24 که در زمان احمد نژاد کلنگ زده شده به عنوان پروژه های 35 ماهه خوب درسته که بعد از 10 سال تمام بشه اینکه افتخار نیست؟؟؟!! فقط هدر دادن سرمایه به دلیل تطویل زمان اجرا است. مدیریت زمان را باید از چینی ها یاد بگیرند که ده روزه بیمارستان علم میکند نه اینکه بیایم و نتیجه بعضی از طرحهای 40 ساله را به نام خود تمام و به آن افتخار کنیم .میشه دولت یک پروژه ملی را بیان کند که در دولت ناامیدی کلید خورده و تمام شده است؟؟؟!!پس فریب دیگه بسه!!!حداقل بزارید ملت از اینگونه طرحها بعد از انتظار 40 ساله با خیال آسوده استفاده نکند نه اینکه نقره داغ شود.
تیزبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
این مردمی که من می بینم برای رفتن به شمال اگه عوارض 500 هزارتومن هم بشه با سر میرن. من نمیدونم آستانه تحمل مردم تا چه حد است ؟ کی به نقظه جوش میرسد؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
2
--قرارداد ساخت آزادراه تهران شمال سال 1355 با فرانسه منعقد شد. فرانسه متعهد شد که از سال 1357 کار را شروع کند و 5 ساله تحویل دهد. مبلغ دریافتی بابت ساخت این آزادراه فقط دریافت از خودروها طی 5 سال بود.
قراردادش موجود است.
روزنامه هشهری جزئیات این قرارداد را سال 1396 چاپ کرده است.
به نظر بسیاری از کارشناسان اگر وضع به همان منوال پیش می رفت حداقل دو آزادراه تهران شمال داشتیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
هر جا که ترددش راحت شد بکر بودن طبیعت تش را از دست داد.
وقتی آسفالت در یکجا آمد اونجا نابود شد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
عوارضش باید بشه 500 هزار تومن تا راننده پراید و وانت و مینی بوس و آدمهای دهاتی و بی کلاس نتونن بریزن توی جاده. شمالم همینا خراب کردن. به نظر من هر کسی که شمال ملک نداره نباید بزارن بیاد. کسی که میخاد تو چادر کنار خیابون بخابه همون تو دهات خودش بمونه بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خیلی مردانه به مردم بگویید باید از پول عوارض هم خرج قبلی در اید هم برای قسمت بعدی هزینه شود وگرنه رانت این کار را پولدار های جاده چالوس و ویلا دار ها خواهند برد یعنی کشور میلیارد ها خرج کرده که پولدار ها مجانی تفریح کنند کم بگیرید ابی ریخته اید که بعدا دیگر نمیتوانید