افشین
|
United States of America
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
به عنوان یک مهندس عرض میکنم : وای به حال مهندسی کشور اگه این کار ناقص ! افتخارش باشه !!! ضمنا مگه جت فن ها رو ایران ساخته که به عنوان دستاورد مطرح میکنید !!! خدایا این سال ۱۴۰۰ کی میرسه ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
یعنی فکر می کنی با عوض شدن رییس جمهور چیزی عوض می شه؟؟؟؟؟؟ اگر اینجوری فکر می کنی کاملا در اشتباهی در این چهار دهه چند رییس جمهور عوض شده بهتر شده یا بدتر؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
معنی افتخار را هم فهمیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
منطقه یک آزادراه تهران-شمال به طول ۳۲ کیلومتر و ارزش مالی ۱۰ هزار میلیارد تومان، طی مراسمی به طور رسمی و با دستور رئیس جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
البته بجز اون دلارهای میلیاردی که گرفته شد خورده شده هیچ کاری نشد بخدا خجالت اور است 32 کلیلو متر در مدت 35 سال اونم با قدرت مهندسین ایرانی البته مهندسین ژن خوب که با توصیه های پدرشان وارد دانشکده های فنی شدن و یا ...................... خجالت میکشم بگویم
هفته اینده افاضات جاده مشخص میشود
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
با مقدار سالش کاری ندارم ، چون چندین پیمانکار عوض شد و ...
ولی در هر صورت در حال حاضر خیلی به درد شما تهرانی های عزیز میخوره حتی با 30 تومن عوارض چرا که فقط از لحاظ بنزین بگید شما این 30 تومن رو کما که بیشتر باید پای بنزین میدادید.
حالا بماند که استهلاک ماشین کمتر میشه و وقت هم صرفه جویی.
خسته نباشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
من یک بار از جاده هراز رفتم شمال با یک پراید در موتور را بیش از ۲۰۰۰ درور نبردم و سرعت بیش از ۸۰ نشد آمل که رسیدم بنزین زدم همین پراید ۴.۵ لیتر مصرف کرد پس این مصرف بنزین ایندر مهم نیست که یک بزرگراه معمولی که کلی لفت و لیس توش شده است تا پس از دهها سال درست بشه اینقدر منتش رو سر مردم بگذارند.
FFFF
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
دراينكه شركت هاي مهندسي قوي وكارآمدي داريم شكي نيست.
دو شركت خصوصي فني ومهندسي ايران در تاجيكستان و ازبكستان بزرگراهي در دل كوهها ساخته اند كه در دنيار جزء بي نظيرهاست.در مسيري شبيه مسير تهران چالوس.
اما در ايران به شركت هاي توانمند بعنوان پيمانكار اصلي بعلت دخالت برخي ارگانهاي حكومتي ميدان داده نمي شود و اسرار است كه حتما" بعنوان پيمانكار فرعي شركت كنند و طيبعتا" اين شركت هاي توانمند هم نمي پذيرند.لذا در اين شرايط كار به كاردان داده نمي شود و تاخيرهاي طويل المدت هم امري طبيعي است.
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
در این ۲۴ سال چین و امارات از هیچ همه چیز شدند فقط به چین نگاه کنید سرمایه ای که چین برای تبدیل شدن به قدرت اقتصادی و صنعتی خرج کرد از اختلاس هایی که در این ۲۴ سال در ایران انجام شده است کمتر است تایلند را نگاه کنید در همین چند ساله اخیر چقدر از این بزرگراهها را ساخته است و خیلی هم مدرن و شیک و تر و تمیز و با کلی هزینه کمتر و زمان بسیار کمتر واقعا این وزیر و وکیل ها و مقامات با این خبرها می خواهند مردم را مسخره کنند یا خودشان را؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
مگه امام بنیاد مستضعفان رو برای خدمت رسانی به ملت تاسیس نکرده ؟ مگه اکثر اموال این بنیاد از اموال مصادره ای ومتعلق به بیت المال نیست؟ پس چرا یه کاری رو که تو دنیا دوساله تموم میشه 25 سال انجام میدن وبعد سرملت منت گذاشته وعوارض سنگین 30 هزارتومنی می گیرند.
عوارض این بزرگراه بخاطر فقط کوتاهی 60 کیلومتری باید حداکثر 5 هزارتومن باشه نه 30 هزار تومن واین ظلمه بر مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
فاز یک 1 و 4 که کفی بود 40 سال یعنی نزدیک به نیم قرن طول کشید. اما فکر نکنم فاز 2 و 3 که پیچ و خم کوهستان و دره هست و دهها تونل و پل لازم داره رو بتونید کمتر از 100 سال دیگه تموم کنید. افتتاح آزاد راه در قرن بعدی در سال 1500 در زمان نتیجه و نبیره های این آقایون :)))
اسدی-یک بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
حرف رایگان زدن آسان است !!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
مهندسی و طول مدت ساخت اینا به کنار
توجه کنید در شرایط بحرانی کشور که نوصیه می کنند مسافرت نکنید ، بعد رییس جمهور میاد آزاد راه افتتاح می کنه . یعنی چی ؟؟؟
نظرات بیشتر