ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
واردات خودرو خصوصاً کارکردهء ۵ ساله در عوض صادراتی که نمی توان بابت ان ارز وارد کرد، بسیار موثر است. البته مافیا به هر شکلی مخالفت می کند. اگر هم اجازه واردات ندهند بهتر است سود بانکی را به اندازه تورم کنند تا بتواند نقدینگی مردم که برای حفظ ارزش پول تبدیل به خودرو و پارک در پارگینگها می شود، جلوگیری کند.
مولا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
شما اگه واقعا دنبال حل مشكل خودرو در كشور هستيد ، برسي كنيد كشور هايي كه در صدر صنعت خودرو جهان هستند ، واردات خودرو به كشورشان ممنوع است؟ يا با تعرفه هاي سنگين واردات انجام ميشود؟
متاسفانه خودرو ساز ها در كشور ما انحصاري شده و خودروهاي توليديشان با نازلترين كيفيت و قيمتي كه يه مشت دلالي كه با خود خودروسازها در ارتباط هستند تايين ميشه و تحويل مردم بيچاره ميدن.
مگه تو قانون همين مملكت نبوده كه از زمان شروع خودرو سازي در ايران هر چند سال يك بار تعرفه واردات خودرو كاهش و در چند دوره به نزديك ١٠ درصد برسه تا با ايجاد رقابت هم كيفيت خودروهاي داخلي
افزايش پيدا كند و قيمت ها هم رقابتي و منطقي بشه ؟ شوما حتي به قوانين خودتون رو زير پا گزاشتين. اميدوارم اين مشكل يك بار براي هميشه حل بشه و مردم راحت شن از دست اين دو خودرو ساز خاءن به مملكت و مردم.
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
خدا بداد برسه وقتی که پراید 60میلیون باشد آن پرتغال را میخواهند کیلو چند بفروشند واقعا ساده دلتر از ما ایرانی ها وجود دارد
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
واقعا که آقای کاکایی مثل بقیه مردم براش آخرین الویت هست
اگه خود این آقای به ظاهر کارشناس که هرو از بر تشخیص نمیده با حقوق کارمندی دنبال خرید پراید بره دیگه اینجوری دون کور لئونه وااار ابراز فضل نمیکرد