ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
اگر دو بار چند تا بازرس بفرستند و مثلا خانه ای را یک قیمت منطقی بزنند و وقتی بنگاه املاکی ها همان منزل را قیمت 10- 20درصد گرانتر می زنند چارتاشون را ادب کنند و مغازه شون رو ببندند کمی اوضاع بهتر می شود.
اما مشکل این است طیف حاکم تنها شعار نمی توانیم و نمی شود را می دهند.
خدا شاهد است در مشهد برخی خانه ها ارزان را نسبت به دوسال پیش 5 برابر کرده اند
یعنی 400 درصد افزایش. اکثرشان را خود املاکی ها خریده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
بخدا که در حق مردم در همین قضیه خودرو جفایی تاریخی می کنید مابقی به کنار
چراااااا باید بزور تولید کننده این زباله ها باشیم و جان سالانه بیش از بیست هزار نفر را نتوانیم محفوظ نگهداریم
کدام خانواده ایرانیست که عزیزی را در تصادف از دست نداده باشد.
اگر ذره ای شرف برایتان مانده با حفظ همین کارگران و اصلاح جزئی خطوط تولید پذیرای تولیدات ایمن و معقول و به صرفه جهانی برای مونتاژ باشید با قیمت مناسب و در توان مردم بینوا
اگر به خارجی نمی دهید لااقل به وزارت دفاع و تولید کنندگان خودروهایی با استاندارد ایمن تر بسپارید به والله که روزی مسببین تولید و قیمت گذاری این آشغالها تاوان آن را خواهند پرداخت که حسرت سوار شدن یک وسیله نقلیه سالم و ایمن و ارزان را بر دل میلیونها نفر گذاشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
انتقاد ؟؟؟ خنده داره. تا کی میخواییم بازی در بیاریم...

آقا بازار عرضه و تقاضا هستش یک میلیون خودرو وارد کنید ببینید قیمت ها میشکنه یا نه؟

سیب زمینی گرون میشه چیکار میکنیم؟ معلومه وارد میکنیم و...
تحلیلگر اقتصادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
شورای رقابت برای قیمت گزاری هر اماری که هزینه هارو کمتر نشون بده از اون برای قیمت گزاری خودرو استفاده میکنه. نه شورای رقابت به ریاست شیوا نه سازمان حمایت نه وزارت صمت و نه وزیر هیچکدام نباید تو قیمت گذاری خودرو نقشی داشته باشن چون هر کدوم سنگ خودشونو به سینه میزنن.هنوز صدها هزار خودرو که بدستور وزیر صنعت از سال 97 باید به یک چندم بهای تمام شده یا نرخ بازار به بعضیا تحویل بشه تمام نشده.خودرو رو باید یک عده بیطرف با در نظر داشتن تمام جوانب قیمت گزاری کنن واین مسخره بازی رو تمام کنن که کارخانه یک قیمت بده تو بازار 6 برابر اون قیمت معامله بشه. کارخانه ها و سهامداران دهها هزار میلیارد تومن ضرر کنن و دلالان همین مبلغ سود به جیب بزنن.
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
فقط و فقط تقصیر خودروسازه، اگه اونا بازار رو از ماشین اشباع کنن قیمت ها میاد پایین ولی وقتی تقاضا از عرضه کمتر باشه قیمت ها سر به فلک میکشه و وضع بدتر میشه. حالا باز وضع پاییز سال 91بهتر بود پراید از 8شد 16ولی الان به سه برابر 20تومن هم راضی نمیشن چ خبره آخه مگه مردم چقد جا دارن، خارج از ایران هیچ جا اینجوری نیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
به جاش خودمان چندین ماهواره هوا کردیم که مزارع را نشان میدهد و کیک زرد داریم که همه مردم خوشحال و سیر و سالم و در رفاه و آزادی و استقلال و اسلام هم کاملا سایه عدالت علی ع بر تمام کشور سایه انداخته و همه دنیا حسرت ما را میخورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
دست خودرو سازها و دلال ها ی خودرو درد نکند،با بعضی از مردم طوری رفتار میکنند که لیاقتشان همانگونه است.جمله ی خیلی خیلی تکراریه خلایق هر چه لایق.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
این دو کارخانه آتیش بگیره مردم راحت بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
مردم رو مسخره کردید.کی بود کی بود راه انداختید و مملکت رو به حال خودش رها کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
میدونی نگه داشتن ۱۰ تا ماشین واسه اینکه قیمتا رو جابه جا کنی ممکنن نیست
حداقل اون دلال باید پول خرید بالای ۵۰۰۰ تا ماشین تا ماشین رو داشته باشه واسه تغییر قیمتا
که این در توان اقا زاده ها و کارخونه های تولید خودرو
نظرات بیشتر