الان موضوع اینه که اینها خودرو نیست 4 چرخ مونتاژی هست و فکر نمی کنم هیچ کشوری خودرو هاش تا 20 هزار کیلومتر برای تعمیر بره که اینجا میره و گارانتی هم معنی نداره.این شرکتها همون دلال هایی هستند که دولتی هستند و با قطره چکانی قیمت رو بالا میبرن و دولت هم با کسانی که کلی 4چرخ دپو کردن کاری نداره این باعث بی سرو سامانی قیمت شده.
مردم عزيز
قيمت 206 تيپ 2 در بازار بالاي 120 ميليون است ولي ايران خودرو مجبور شده اين خودرو را به قيمت 70 ميليون تومن قيمت گذاري كرده و بفروشد . اين اختلاف قيمت بيش از 50 ميليون توماني دارد به جيب دلالان مي رود . من به عنوان يك ايراني دلم نمي خواهد يك دلال فقط سود كند . من از ايران خودرو ، سايپا و ديگر كارخانجات توليدي حمايت مي كنم و از عزيزان قانون گذار تقاضا دارم از توليد كننده حمايت شود نه از دلالان. قيمت محصول را براي توليد كننده واقعي كنيد چون اوست كه كار توليد كرده و به كارگر دستمزد مي دهد . نه دلال !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
یعنی هنوز متجوه نشدی که این دلالها از عوامل تولیدکنندگان هستند.
در کشور گرجستان بنز s500 با مدل کار کرده با پول ایران 95 میلیون تومان هست خداییش بنز کجا پارس کجا
اگه اجازه بدهند همین مدل خودروهای خارجی کارکرده وارد کشور بشه آمار کشته های جاد های 90 درصد کاهش خواهد یافت
حالا خودرو سازان می خواهند قیمت لگن هایشان را در عرض دو سال 3 برابر کردند باز کفاف نمی کنه و می خواهند دوباره افزایش دهند...