212
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
****دانش آموزان آموزش نصفه و نیمه‌ای دریافت می‌کنند****
کدام آموزش. معلم می گوید از فلان صفحه تا فلان صفحه درس امروز مان است.
اگر اولیا توانایی داشته باشند، تدریس را برعهده می گیرند و گرنه دانش آموزان از روی گام به گام رو نویسی کرده، عکسش را به معلم بیچاره می فرستد. و مثلا تدریس تکمیل می شود. .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
این مدرسه و دانشگاه رفته هاش چی بودن،که دیگه این نسل آموزش دیده با شاد چی بشن!همین تحصیل کرده های عادی برای هفت پشتمون با سوادشون بس هست برامون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
به عنوان یک معلم میگم، شاد، اگر درست استفاده بشه، بسیاااار خوب ومؤثرة، نویسنده ی مقاله، سیاه نمایی کرده، فقط
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
سلام کسانی که اهل فن باسند و منصفانه نظر بدهند مد دانند بهترین کار ممکن را وزارت آ پ انجام داد .برای اولین بار وبدون تجربه قبلی.البته از امکانات دیگر که در اختیار آ پ نبود می شد استفاده کزد ولی ان هم مسایل امنیتی واخلاقی خود را داشت برای فعلا بهترین کا رانجام شد .بعضا اپلیکیشن های دیگه که می خواستند از این وضع حد اکثر استفاده راببرند نا راحت اند ولی در مجموع کار آ پ مورد قبوله .ولی جا دادرد برای آینده از خرد جمعی استفاده و مشکلات بر طرف شود. در تاریکی شمعی روشن کن .
علی بشرویه
|
Netherlands
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
به عنوان یک مدیر آموزشی اعلام می کنم که در خانه های خود به یک استیصال آموزشی رسیده ایم . آموزش امری اینتراکتیو هست . نه زیر ساخت و‌ نرم افزار مناسب داریم و نه التزام عملی برای دانش آموز و معلم . امروز بیش از هر وقت با آمدن کرونا به ضعف آموزش و پرورش و‌ غفلتی که در سالهای قبل در وزارت عریض و طویل آموزش و‌ پرورش برای ایجاد رابطه تعاملی دانش آموز و معلم و مدرسه شده پی می‌بریم . مدیریت به معنی اجرای روتین برنامه ها‌ در شرایط عادی نیست .‌مدیریت یعنی هدایت سکان یک مجموعه ابزار و انسان متخصص در بازه ای از شرایط که دامنه های آن بر خلاف میل ما به افراط و تفریط می رود . قبول کنیم که آموزش‌ و پرورش نتوانسته است موفق باشد . حتی با کپی کردن یک الگوی موفق آموزشی در دنیا مبتنی بر وب ، وزارت می‌توانست ظرف ده روزه از این آزمون موفق بیرون آید و‌ از نیروی عظیم آموزشی ‌خود که شوربختانه دارد هرز می رود استفاده کند . همه کشورها زیر ساخت های آموزشی مبتنی بر وب با سرورهای قوی و نرم افزار های ارتباطی تعاملی دارند که امکان برگزاری کلاس با برنامه و زمانبندی را به معلم و دانش اموزان میدهد . اما ما آن را نداشتیم و وقتی هم خواستیم ایجاد کنیم به جای طراحی اصولی در دام یک مسنجر موبایلی افتادیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
تو ایران همش پوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول مهمه .شادی دانش اموز فقیر مهم نیست .پول هایی پشت شاد هست که از خود برنامه ارزشش بیشتره .از معلم و دانش اموز بیشتره .پووووول شاد مهمه اقا نه اموزش با برنامه شاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
اینکه عده ای نمی توانند گوشی یا تبلت هوشمند تهیه کنند یا در مناطقی اینترنت وجود ندارد درد بزرگی است اما کسانیکه گوشی و اینترنت دارند نیز مشکلاتی دارند اول اینکه چرا نصب این اپلیکیشن در iosمانند مثلاً نصب اپلیکیشن همراه اول یا بانکها و .... امکان پذیر نیست ولی شبکه های داخلی با دریافت روزانه 500اومان برای شما اپلیکیشن و کد فعال سازی ارسال می کنند یعنی دکان و دستگاه برای عده ای از خواص شده است.دوم سرعت پایین اینترنت است که حتی با خرید td lteپرسرعت مثلاً مبین نت یا ...باز هم بارها قطع می شود و عنوان می کنند فرکانس توسط صدا و سیما اشغال است و حجم زیادی حدود چند میلیون به کاربرها اضافه شده است. تنها یافته مثبت زحمتی است که معلمان با مشکلات اینترنت و به صورت آماتور مجبور به تهیه آن هستند سوم اینکه فیلترها را بردارند و اجازه آموزش از طریق شبکه های تلگرام.اینستاگرام و.. موارد مشابه داده شود تا هم کیفیت افزایش و هزینه ها کاهش یا بد. در نهایت هر حرکتی ولو با مشکلات از حضور دانش آموزان در مدرسه بهتر است. ضمنا من معلم نیستم و دو دانش آموز ابتدایی دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
قابل توجه وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات
آقای آذری جهرمی

تبلت های بزرگ و ارزان همراه با نصب اپلیکشن پیش فرض
و بازی های پیش فرض مخصوص دانش آموزان باید ساخته شوند و در سال تحصیلی جدید در کنار کتب به
دانش آموزان داده شود
با دسترسی نامحدود به اینترانت ملی آموزشی
اصلا هیچ معلم و دانش آموزی نباید از اینترنت استفاده کند
اینترانت ملی آموزشی با سرعت بالا و رایگان با تبلت ملی و رایگان یا قسطی باید جایگزین اینترنت و تبلت های فعلی شوند
و تغییر و تبدیل سیستم عامل گوشی ها و تبلت های
فعلی بچه ها با سیستم عامل های اندروید کاستوم ملی و امن (برای بچه ها ) برای بچه هایی که تمایل به خرید تبلت ملی ندارند
همچنین متاسفانه اطلاعات معلمان در مورد روش های الکترونیکی و کار با ابزار های الکترونیک و فضای مجازی کم است که باید توسط کارشناسان و اهل فن دلسوز آینده کشور آموزش ماهرانه و خلاقانه ببینند
همچنین به ارگونومی دانش آموزان در خانه باید دقت شود و...
پاسخ ها
212
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
یک نظر عالی. فقط بهتره که این برنامه به صورت آزمایشی در مناطق محروم که کلاس های حضوری با مشکلات فراوان تشکیل می شود و کلاس های چند پایه دارند؛ اجرا گردد و مشکلات و مسایل آن بروز نماید.
بعد از احرای روش آزمایشی، در مراکز با امکانات بیشتر و در نهایت در مراکز شهری و بزرگ اجرا گردد تا به مفهوم عدالت آموزشی نیز نزدیک شویم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
هم مردم شاد و هم برنامه شاد دیگه چی میخواهید؟
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
به عنوان یک معلم نقد شمابه برنامه شاد را غیرمنصفانه و نتیجه عدم آشنایی با کارکرد این سامانه می دانم. جای تاسف است که بیان می شود این پیام رسان صرفا محیطی برای انجام چت ببن دانش آموزان شده است.
من معلم ایرادی که می توانم به این سامانه وارد کنم این است که چرا آموزش و پرورش در ارایه آن با تاخیر عمل کرد.
شاد یک محیط بسیار عالی برای برقراری ارتباط و تدریس و پاسخگویی بین فراگیر و معلم ایجاد کزده است البته از نظر فنی ایراداتی دارد که قطعا باید رفع شود.
با استفاده همزمان از شاد و روش های موازی و مکمل آن کارایی آموزش در شرایط کنونی بسیار مطلوب است و نقدهای وارد شده غیر کارشناسی و از سر نا آگاهی است
نظرات بیشتر