خیر. کدوم یکی از تصمیمات دولت تا حالا کارگشا بوده که این دومش باشه
دلال ها کسی نیستند جز وابسته گان دولتی و آقازاده ها که کماکان کار خودشون رو می کنند.
خیلی خوبه البته اگه واقعا همینجور که گفتن عملیاتی بشه و راه گریزی براش نباشه. باید اشخاص دارای گواهینامه که تاکنون اصلا خودرو نداشتند در اولویت اصلی قرار گیرند و بعد کسانی که فقط یک خودرو با بیش از 3 سال کارکرد دارند در اولویت باشند. با این تدبیر خریداران واقعی خودرو میتوانند خودرو بخرند و دست بقیه کسانی که فقط برای دلالی خودرو میخرند از بازار کوتاه شود. با این کار خودرو کالای سرمایه ای نخواهد بود و کالای مصرفی می شود.
خیر. کدوم یکی از تصمیمات دولت تا حالا کارگشا بوده که این دومش باشه
دلال ها کسی نیستند جز وابسته گان دولتی و آقازاده ها که کماکان کار خودشون رو می کنند.
خیر. کدوم یکی از تصمیمات دولت تا حالا کارگشا بوده که این دومش باشه
دلال ها کسی نیستند جز وابسته گان دولتی و آقازاده ها که کماکان کار خودشون رو می کنند.
باید مثل فروش خطوط تلفن همراه در سالهای اولیه که بسیار نایاب بود. اولویت بندی افراد متقاضی (و البته دارای شرایط مقتضی) از روش قرعه کشی استفاده شود
در این صورت اگر در خرید خودرو سودی وجود داشته باشد (که الان اینگونه است) همه مردم به شرایط برابر از این منفعت میبرند و خود به خود دست دلالان سود جو که با رانت و کمک برخی نمایندگی های خودروسازان به سرعت پیش خریدها را انجام میدهند قطع شده و به صورت خودکار قیمت های بازار تعدیل خواهد شد.
عملا هم کسی که حوصله و شرایط صبر کردن برای رسیدن نوبت خود را ندارد انصراف میدهد و پیش پرداخت خود را پس میگیرد و کسی که شرایط را داشته باشد به امید واقعی منتظر دریافت خودروی خود میماند( دقیقا برای خط تلفن همراه اینگونه شد)
پاسخ ها
رضا
||
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
عزیزم اگر قرار بر توزیع سوده چرا گیر یک نفر بیاد و سر بقیه بی کلاه بمونه؟به نرخ ازاد بفروشند و سودش رابین همه توزیع کنند نه اینکه کلش را بدهند به یک درصد متقاضیان هان با این راه حل هم می رسی به فروش در حاشیه بازار
خیلی خوبه البته اگه واقعا همینجور که گفتن عملیاتی بشه و راه گریزی براش نباشه. باید اشخاص دارای گواهینامه که تاکنون اصلا خودرو نداشتند در اولویت اصلی قرار گیرند و بعد کسانی که فقط یک خودرو با بیش از 3 سال کارکرد دارند در اولویت باشند. با این تدبیر خریداران واقعی خودرو میتوانند خودرو بخرند و دست بقیه کسانی که فقط برای دلالی خودرو میخرند از بازار کوتاه شود. با این کار خودرو کالای سرمایه ای نخواهد بود و کالای مصرفی می شود.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دوست عزیز نتیجه طرحتون میدونی چی میشه؟
اونهایی که گواهینامه دارن و خودرو به نامشون نیست که
حدود ۱۵ میلیون نفر میشوند (۱۸ تا ۲۹ سال) همه اولویت خواهند داشت و تولید ۱۰ سال آینده خودرو مربوط به ایشان است و احتمالا همه آنها خودرو دریافت کرده و در بازار آزاد به صورت وکالتی خواهند فروخت
ناشناس
||
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دوست 13:45
احتمالا این رفیقمون که این نظر رو گذاشته جزو همین گروهه که شما گفتی
کسی که ماشین نداشته و نداره چرا باید گواهینامه بگیره ؟
رضا
||
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
برادر عقلت سر جاشه؟این روزها به جز دیوانه،بدبخت و بی سواد کسی را سراغ داری که گواهی نامه نداشته باشد؟
خیلی خوبه البته اگه واقعا همینجور که گفتن عملیاتی بشه و راه گریزی براش نباشه. باید اشخاص دارای گواهینامه که تاکنون اصلا خودرو نداشتند در اولویت اصلی قرار گیرند و بعد کسانی که فقط یک خودرو با بیش از 3 سال کارکرد دارند در اولویت باشند. با این تدبیر خریداران واقعی خودرو میتوانند خودرو بخرند و دست بقیه کسانی که فقط برای دلالی خودرو میخرند از بازار کوتاه شود. با این کار خودرو کالای سرمایه ای نخواهد بود و کالای مصرفی می شود.
پاسخ ها
موجی
||
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
داداش اونی که ماشین نداره چرا گواهینامه باید داشته باشه؟
اونطوری باشه همه تصمیم میگیرن برن گواهینامه بگیرن با یه تومن
دلال ها کسی نیستند جز وابسته گان دولتی و آقازاده ها که کماکان کار خودشون رو می کنند.