علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
خیر. کدوم یکی از تصمیمات دولت تا حالا کارگشا بوده که این دومش باشه
دلال ها کسی نیستند جز وابسته گان دولتی و آقازاده ها که کماکان کار خودشون رو می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
تا جایی که من دیدم خود مردم دارن دلالی می کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
راه حل آزاد‌سازی واردات خودرو توسط خود کمپانی‌های تولید کننده خارجی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
راه حل های دست چندم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دلار از کجا؟؟؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دلارش از کجا از اون سوال های سخته که پاسخش فسفر زیاد میسوزونه به جاش بهتره بگیم می خوام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
اونایی که میگن دلارش از کجا صدها راه وجود داره که یا کمترین دلار خارج بشه یا اصلا دلاری خارج نشه از کشور.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
خیلی خوبه البته اگه واقعا همینجور که گفتن عملیاتی بشه و راه گریزی براش نباشه. باید اشخاص دارای گواهینامه که تاکنون اصلا خودرو نداشتند در اولویت اصلی قرار گیرند و بعد کسانی که فقط یک خودرو با بیش از 3 سال کارکرد دارند در اولویت باشند. با این تدبیر خریداران واقعی خودرو میتوانند خودرو بخرند و دست بقیه کسانی که فقط برای دلالی خودرو میخرند از بازار کوتاه شود. با این کار خودرو کالای سرمایه ای نخواهد بود و کالای مصرفی می شود.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
خیر. کدوم یکی از تصمیمات دولت تا حالا کارگشا بوده که این دومش باشه
دلال ها کسی نیستند جز وابسته گان دولتی و آقازاده ها که کماکان کار خودشون رو می کنند.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
خیر. کدوم یکی از تصمیمات دولت تا حالا کارگشا بوده که این دومش باشه
دلال ها کسی نیستند جز وابسته گان دولتی و آقازاده ها که کماکان کار خودشون رو می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
راه حل آزاد‌سازی واردات خودرو توسط خود کمپانی‌های تولید کننده خارجی است نه توسط آقازاده‌ها
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
باید مثل فروش خطوط تلفن همراه در سالهای اولیه که بسیار نایاب بود. اولویت بندی افراد متقاضی (و البته دارای شرایط مقتضی) از روش قرعه کشی استفاده شود
در این صورت اگر در خرید خودرو سودی وجود داشته باشد (که الان اینگونه است) همه مردم به شرایط برابر از این منفعت میبرند و خود به خود دست دلالان سود جو که با رانت و کمک برخی نمایندگی های خودروسازان به سرعت پیش خریدها را انجام میدهند قطع شده و به صورت خودکار قیمت های بازار تعدیل خواهد شد.
عملا هم کسی که حوصله و شرایط صبر کردن برای رسیدن نوبت خود را ندارد انصراف میدهد و پیش پرداخت خود را پس میگیرد و کسی که شرایط را داشته باشد به امید واقعی منتظر دریافت خودروی خود میماند( دقیقا برای خط تلفن همراه اینگونه شد)
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
عزیزم اگر قرار بر توزیع سوده چرا گیر یک نفر بیاد و سر بقیه بی کلاه بمونه؟به نرخ ازاد بفروشند و سودش رابین همه توزیع کنند نه اینکه کلش را بدهند به یک درصد متقاضیان هان با این راه حل هم می رسی به فروش در حاشیه بازار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
خیلی خوبه البته اگه واقعا همینجور که گفتن عملیاتی بشه و راه گریزی براش نباشه. باید اشخاص دارای گواهینامه که تاکنون اصلا خودرو نداشتند در اولویت اصلی قرار گیرند و بعد کسانی که فقط یک خودرو با بیش از 3 سال کارکرد دارند در اولویت باشند. با این تدبیر خریداران واقعی خودرو میتوانند خودرو بخرند و دست بقیه کسانی که فقط برای دلالی خودرو میخرند از بازار کوتاه شود. با این کار خودرو کالای سرمایه ای نخواهد بود و کالای مصرفی می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دوست عزیز نتیجه طرحتون میدونی چی میشه؟
اونهایی که گواهینامه دارن و خودرو به نامشون نیست که
حدود ۱۵ میلیون نفر میشوند (۱۸ تا ۲۹ سال) همه اولویت خواهند داشت و تولید ۱۰ سال آینده خودرو مربوط به ایشان است و احتمالا همه آنها خودرو دریافت کرده و در بازار آزاد به صورت وکالتی خواهند فروخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دوست 13:45
احتمالا این رفیقمون که این نظر رو گذاشته جزو همین گروهه که شما گفتی
کسی که ماشین نداشته و نداره چرا باید گواهینامه بگیره ؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
برادر عقلت سر جاشه؟این روزها به جز دیوانه،بدبخت و بی سواد کسی را سراغ داری که گواهی نامه نداشته باشد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
خیلی خوبه البته اگه واقعا همینجور که گفتن عملیاتی بشه و راه گریزی براش نباشه. باید اشخاص دارای گواهینامه که تاکنون اصلا خودرو نداشتند در اولویت اصلی قرار گیرند و بعد کسانی که فقط یک خودرو با بیش از 3 سال کارکرد دارند در اولویت باشند. با این تدبیر خریداران واقعی خودرو میتوانند خودرو بخرند و دست بقیه کسانی که فقط برای دلالی خودرو میخرند از بازار کوتاه شود. با این کار خودرو کالای سرمایه ای نخواهد بود و کالای مصرفی می شود.
پاسخ ها
موجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
داداش اونی که ماشین نداره چرا گواهینامه باید داشته باشه؟
اونطوری باشه همه تصمیم میگیرن برن گواهینامه بگیرن با یه تومن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دلال ها بهانه هستند خودرو به اندازه کافی عرضه نمی شود تا قیمت ها افزایش یابد و تا زمانی که دولتی هستند و بازار انحصاری بدون رقابت دارند وضعیت همین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دلال هم نقش کلیدی داره
نظرات بیشتر