واردات با کدام دلار ؟؟؟ با دلارهای که باید صرف واردات
دارو و ارزاق بشه ؟؟؟؟؟؟
مردم گرسنه بمونن تا یک عده مرفه بی درد با خودروهای خارجی در خیابان ها فخرفروشی کنن
از وقتی واردات خودرو با همین تعرفه های فضایی ازاد شد کیفیت خودروهای داخلی به شدت پایین اومد چون قبلا پولدارها مجبور بودن همین خودروهای وطنی را سوار بشن و در نتیجه به خودروسازها فشار می آوردن
در عوض امنيت داريم
هزينه ي مرگ گفتن ها همينه . يه عده هم ميگن مهم نيست نون نداشته باشه بخوريم فقط مرگ بر امريكا رو يادمون نره كافيه
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
اتفاقا این وضعیتی که آمریکا با تحریم ها بهش دامن زده تا وقتی مامثل بعضی از کشورهای عربی نشیم ادامه داره.
یعنی بله قربان گوی آمریکا بشیم وگرنه ایران که مذاکره کرد و آمریکا به شدت نامردی کرد پس واقعا خوی آمریکا برای من که ثابت شده بود ثابت شده تر شد که باید جلوی آمریکا مقاومت کرد.
این روش در دهه 60 وجود داشته و امتحان شده و چندین سال باعث گرانی و دلالی علما شده است آزمایش مجدد معنایش این است از همان روش دلالی آزمون شده کسب سود بیشتر بوده آنرا اعمال کنیم وپول مردم را هم جمع میکنیم با آن کاسبی می کنیم و هر وقت حرفی زد جواب می دهیم در قرعه کشی برنده نشدی برو چند ماه دیگه پولت را به حسابت واریز می کنیم اگر هم واریز نشد دستت به هیچ جابند نیست. الا برکت. سال جهش تولید ای ماشالله
صورت مسئله بد تعریف شده خودرو یک کالای سرمایه ای نیست اکثر کسانی که که برای خودرو ثبت نام می کنند برای حفظ ارزش پولشان است نه نیاز به خودرو ولی ظاهرا شرکتهای خودرو سازها قصد دارند به تعداد سیم کارتها خودرو بسازند
سلام
بنده یک استاد دانشگاه هستم
اقثصاد تدریس می کنم
تا روزی که رقابت در بین خودروسازان ایجاد نشود همین مشکل وجود دارد
باید واردات خودو آزاد شود تا آنگاه ایران خودرو و سایپا به عنوان تنها دو رقیب خودرو ایرانی کیفیت و کمیت را تجربه کنند و گرنه به هر شکلی و با هر کیفیتی مردم باید از این دو خودرو بخرند و کسری های خود را از جیب مردم و دولت متوجه صندوق های خود کنند
را ما نباید ایجاد رقابت کنیم ؟؟؟؟
مثلا
خودرو تویوتا الان با نرخ یک پژو پارس می تواند عرضه شود / هم ایمنی بالا دارد و هم عمر مفید
والسلام
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
اینها که گفتی رو همه بلدند بدون اینکه استاد دانشگاه باشن واقتصاد .درس بدن
رضا
||
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
خدا به داد دانشجوهای تو استاد برسد من هم دکتری اقتصاد دارم،هم مدرک مهندسی،هم تاجرم و هم قطعه ساز به تو برادر بی اطلاع می گم در دنیای امروز خودروی استاندارد زیر 15000 دلار وجود ندارد که با حداقل هزینه ها چنین خودرویی کمتر از 300 میلیون تومان نخواهد بود پس ادم عاقل کدام خودرویی قرار است با ماشین های 50 تا 100 میلیونی داخلی رقابت کند که دم از رقابتی شدن میزنی؟اینکه تویو تای چند صد میلیونی در ساده ترین مدل را می توان به قیمت پژو بارس 100 میلیونی داد را چه کسی در ذهن شما القا کرده است؟
ناشناس
||
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
همین امروز عصر ایران زده بود پیکانتو جدید زیر 10 هزار دلار