ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
زنده باد همه ی دلالان،اعم از مسئولان دولتی که همیشه میگن برای ایجاد توازن،فلان کالا باید گرون بشه و از این گرون شدن کلی سود میکنن،و هم چنین کسایی که دائم پیش بینی می کنن که دلاربه فلان قیمت خواهد رسید و مردم بدخت و کم سواد،دنباله رو آنها شدند.کلا مملکت خوبی داریم برای دلال جماعت.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
تابناک اخبار تورم روسیه را در اخبار داخلی آورده است اولا تورم روسیه به ما چه ربطی دارد؟ دوما ما جز روسیه هستیم یا روسیه جزو ما شده است دومی که محال است....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
اوج گیری تورم روسیه به ۳.۲ درصد !!!!!خخخخ
تورم 300 درصدي كشور خودمون رو نمي بيني اونوقت به تورم 3.2 درصدي روسيه ميگي اوج گيري...شگفتا!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
اصلا تورم زیر 50 درصد ارزش خوندن خبر نداره سوسول بازیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
تو ذو به قران این چه اوضاعی است برای مردم درست کردید پول نون هم نداریم دیگه
اسدی-یک بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
جناب اسلامی اصلا" فکر کردید که یه خانواده 6نفره چطور دریک واحد 75متری میتواند زندگی کند ؟شما اصلا فکرکرده اید که یه نسبت از تعداد افراد خانواده با متراژ واحد استیجاری بگبرید؟درنهایت شما اصلا فکر کرده اید ویا فقط تصمیم گرفید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
کجای کاری جناب اسدی ، خواب خونه 25 متری برامون کشیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
من مه نفهمیدم قیمت هر خودروی ایرانی ده هزار دلار که معاون ورارت صمت کفته اند به چه مهمی است. البته در خواست نشدنی و غیر قابل قبولی از سوی مسئولین است به هزار و یک دلیل . اگر منظور ایشان این است که هر خودرو داخلی ده هزار دلار ارزبری دارد ، درخواست من این است که این مبلغ را با احتساب یک میلیون و دویست هزار خودروی تولید داخل در اختیار تجار و آدم‌های این کاره قرار بدهند تا ببینند به جای این خودروهای ساخت داخل که اکثریت آنها از حداقل استانداردهای لازم برای حرکت در اکثر کشورها برخوردار نیست ، چه ماشینهایی ساخته شده و آماده میتوان وارد کرد که هم مردم راضی تر باشند، هم دولت از محل درآمد ناشی از حقوق و عوارض وارداتی راضی تر باشد هم آقایان مسئول که این کاره نیستند بروند به کارهایی که وارد هستند برسند و راضی تر هم باشند. ولی یک دلیل برای نشدنی شدن این خواسته این است که ارزی جز عرض معذرت در کیسه ارزی کشور نیست. بقیه هزار تا دلیل هم اختیاری به گفتنشات نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
گل گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
اگر که قطعه نیست پس چطوری دم از خودرو داخلی میزنی
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
جناب آقای صادقی نیارکی، نماینده محترم و جدید خودروسازان در دولت!
از آنجاییکه جنابعالی دغدغه قیمت صحیح و هجمه علیه خودروسازان را دارید توجه شما را به این نکات جلب می کنم!
1- همه جای دنیا، خودرو ضعیف آن کشور باید حداکثر معادل 6 ماه حقوق سطح پایین آن کشور باشد! یعنی مثلا یک سمند باید برابر 18 میلیون باشد و نه بیشتر! حالا اگر نیست یا در پرداخت حقوق به ما ظلم می شود یا در فروش خودرو!
البته توجه داشته باشید که یک خودرو 10 هزار دلاری خودرویی مثل النترا 2020 است نه مثلا سمند!! یا از آن بدتر تیبا!! این خودروها از رده خارج و تکنولوژی 4 دهه پیش را دارند! اگر کسی بخواهد برای اینها قیمت بگذارد که بیش از 1000 دلار قیمت ندارد!
2- شما صحبت از ارزبری 3.5 میلیارد دلاری خودروسازان محترم دارید. یعنی هر فرغون، بیش از 3000 دلار فقط ارزبری دارد. بماند که بقول خودتان 90 درصد قطعاتش در ایران ساخته می شود!! خوب دوست عزیز، شما که این خودرو را می سازید و معتقدید 10 هزار دلار قیمت دارد! خوب صادرش کنید و ارزش هم نوش جان خودتان! فقط بگذارید مردم یک خودرو بی کیفیت خارجی باب میلشان را سوار شوند. واقعا این مردم قدر محصول با کیفیت شما را نمی دانند! از آنطرف شما دیگر نیازی به التماس دولت را ندارید! این فرغون های عالی را که صادر کنید تمام نیاز وارداتی خودتان را هم تامین می کنید.
3- شما به چه مجوزی برای هر فرغون 3 هزار دلار ارز از کشور خارج می کنید زمانی که ما می توانیم یک هوندا 3-4 سال کارکرده را به این قیمت بخریم! با اینکارتان فقط منابع داخلی و ارزی کشور را هدر می دهید!
واقعیت اینکه یک مافیا و یک اختاپوس خودرویی روی کشور سوار شده که پیدا کردن پاهای آن اختاپوس هم چندان دشوار نیست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
احسنت هرکی تصمیم داشته باشه بفهمه میفهمه مگه اینکه براش صرف نکنه
مولا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
اون ١٢ ميليارد دلار ارز كه فرمودين هزينه خودرو به روز و با كيفيته نه يه مشت فرغون تاريخ مصرف گذشته ، و اون ٣/٥ ميليارد دلار هزينه خودوهاي داخلي هم فرمودين سه برابر هزينه اضافي به خاطر خسارات ناشي از بي كفيت بودن و مصرف و اصتحلاك و خسارت جاني و مالي به مردم و شركت هاي بيمه به مردم و مملكت تحميل ميشه ، در ضمن بسياري از قطعات خودرو سازها وارداتي هست
و ارز بري قابل توجهي داره . كه تقريبا ميشه گفت در مجموع دو
برابر ١٢،ميليارد دلار هزينه براي مملكت داره. به عبارتي واردات خودرو به ارزبري كمتري نسبت به توليدش داره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
اگه همین یه موردو با ملت راه میومدن باری از دوش مردم برداشته میشد : واردات خودروی دست دوم
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
میشه اعلام کنید که این تعداد خودرو به خاطر نبودکدام قطعه بر زمین مانده است.؟ چرا نمیتوان با حدود 70 سال سابقه تولید خودرو در کشور .این قطعات را تولید کرد.
نظرات بیشتر