سلام. تابناک عزیز !!! حرف های و نوشته های مارا می شنوید و می بینید؟؟؟؟ واقعا چه فرد یا گروه و مسئولی باید به داد بخش عظیمی از این ملت بی بضاعت برسد؟؟؟ تو را به خدا شما اصحاب رسانه به فکر باشید. به خدا قسم نشر اخبار دیگر هنر نیست. به فکر راه چاره باشید...
اقای همتی برخورددوگانه با بازارهای سرمایه گذاری حمایت بی چون وچرا ازبورس وسرکوب بازارهای رقیب ان والقای روانی وتبلیغات شبانه روزی دیگرجواب نمیدهد!
نمیشود بورس به دومیلیون واحد وبالاتربرسد وانتظارداشته باسید بازارهای رقیب ان متناسب بارشد ۱۸ برابری بورس دریکسال رشد نکنند
مطمئن باشید قیمت ارز ظرف چندروزاینده نه تنها به کانال ۲۵ بازمیگردد بلکه بسرعت به کانال ۳۰ هزارتومان وبالاتر وارد خواهد شد
تا زمانی که به خودرو سازها اجازه داده میشود با تولید قطره چکانی خودرو قیمت را بالا نگه دارند تا زمانی که اجازه داده میشود دهها هزار خودرو به بهانه کمبود قطعه توسط خودرو سازها احتکار شوند چیزی درست نمیشه
همه مشکلات از ضعف عمدی یا غیرعمدی دولت است
متاسفانه دولت خودش بزرگترین دلال بازارهاست و روی چه اصلی بایستی هرسه ماه به سه ماه قیمت ها افزایش یابد آیا حقوق یک کارمند ویا کارگرهم ازچنین قاعده ای پیروی می کند تازمانی که دولت به بازارارز ثبات نبخشد اش همین است وکاسه همان .
یکی از مشکلات صنعت خودرو این است که حاشیه سود آن پایین است درحالی که در این صنعت تبدیل مواد اولیه به محصولات جانبی در آن زیاد و باید دارای حاشیه سود بالایی باشد. بنظر من 3 تا عامل مهم وجود دارد که این حاشیه سود را پایین نگه داشته است 1- پایین بودن بهره وری نیروی انسانی که هم در تولید قطعه وجود دارد و هم در تولید و مونتاژ خودرو وجود دارد 2- ضعیف بودن تکنولوژی تولید قطعات خودرو و وابستگی بیش از حد به واردات که باعث بالا رفتن هزینه قطعات خودرو و مونتاژ آن می شود 3- عدم وجود فیدبک ارتقاء علمی و تخصصی در صنعت خودرو که در واقع فیدبک موضوع مهمی در هر سیستم بخصوص خودرو است که در صنعت خودرو ضعیف تر است