ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
کدام دولت ؟!؟!؟!؟!؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
سیستم اقتصادی مملکت دست یک عده دلاله، برای همین مردم فقیرن و آنها پولدار
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
سلام. تابناک عزیز !!! حرف های و نوشته های مارا می شنوید و می بینید؟؟؟؟ واقعا چه فرد یا گروه و مسئولی باید به داد بخش عظیمی از این ملت بی بضاعت برسد؟؟؟ تو را به خدا شما اصحاب رسانه به فکر باشید. به خدا قسم نشر اخبار دیگر هنر نیست. به فکر راه چاره باشید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
اقای همتی برخورددوگانه با بازارهای سرمایه گذاری حمایت بی چون وچرا ازبورس وسرکوب بازارهای رقیب ان والقای روانی وتبلیغات شبانه روزی دیگرجواب نمیدهد!
نمیشود بورس به دومیلیون واحد وبالاتربرسد وانتظارداشته باسید بازارهای رقیب ان متناسب بارشد ۱۸ برابری بورس دریکسال رشد نکنند
مطمئن باشید قیمت ارز ظرف چندروزاینده نه تنها به کانال ۲۵ بازمیگردد بلکه بسرعت به کانال ۳۰ هزارتومان وبالاتر وارد خواهد شد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
با سلام. من یه سئوال دارم. میشه یکی بگه دولت در این روزها و ماه ها بر چه کنترل داشته است؟؟؟
لطفا حرفهای خنداه دار و تیترهای زجرآور نزنید. سپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
مالیات گرفتن از خودروهای صفر چه خطری دارد همین پولی که به جیب دلال ها میره بره تو جیب دولت، شاید دولت بی خیال مردم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
تا زمانی که به خودرو سازها اجازه داده میشود با تولید قطره چکانی خودرو قیمت را بالا نگه دارند تا زمانی که اجازه داده میشود دهها هزار خودرو به بهانه کمبود قطعه توسط خودرو سازها احتکار شوند چیزی درست نمیشه
همه مشکلات از ضعف عمدی یا غیرعمدی دولت است
مصطفی
|
France
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
متاسفانه دولت خودش بزرگترین دلال بازارهاست و روی چه اصلی بایستی هرسه ماه به سه ماه قیمت ها افزایش یابد آیا حقوق یک کارمند ویا کارگرهم ازچنین قاعده ای پیروی می کند تازمانی که دولت به بازارارز ثبات نبخشد اش همین است وکاسه همان .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
یکی از مشکلات صنعت خودرو این است که حاشیه سود آن پایین است درحالی که در این صنعت تبدیل مواد اولیه به محصولات جانبی در آن زیاد و باید دارای حاشیه سود بالایی باشد. بنظر من 3 تا عامل مهم وجود دارد که این حاشیه سود را پایین نگه داشته است 1- پایین بودن بهره وری نیروی انسانی که هم در تولید قطعه وجود دارد و هم در تولید و مونتاژ خودرو وجود دارد 2- ضعیف بودن تکنولوژی تولید قطعات خودرو و وابستگی بیش از حد به واردات که باعث بالا رفتن هزینه قطعات خودرو و مونتاژ آن می شود 3- عدم وجود فیدبک ارتقاء علمی و تخصصی در صنعت خودرو که در واقع فیدبک موضوع مهمی در هر سیستم بخصوص خودرو است که در صنعت خودرو ضعیف تر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
از نظر تولیدکننده جماعت همیشه حاشیه سود پایین است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
اخذ مالیات از تورم ایجاد شده توسط دولت یعنی پاداش به دولت و کم کردن دارایی مردم.
نظرات بیشتر