بازدید 11715

افتخاری دیگر در حمایت از تولید ملی

چگونگی نظافت خیابان ها، جاده ها، فرودگاه ها و محوطه های شهرک های صنعتی یک موضوع چالش برانگیز و مهم است که همواره توجه ها را به خود جلب می کند. بدون تردید چنین فضاهایی دارای وسعت بالا هستند و غالباً گرد و خاک زیاد سراسر سطح زمین را در بر می گیرد و با توجه به همین مساله، انجام فرآیند نظافت بدون استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی امکان پذیر نخواهد بود
کد خبر: ۱۰۰۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 19 September 2020

افتخاری دیگر در حمایت از تولید ملی

چگونگی نظافت خیابان ها، جاده ها، فرودگاه ها و محوطه های شهرک های صنعتی یک موضوع چالش برانگیز و مهم است که همواره توجه ها را به خود جلب می کند. بدون تردید چنین فضاهایی دارای وسعت بالا هستند و غالباً گرد و خاک زیاد سراسر سطح زمین را در بر می گیرد و با توجه به همین مساله، انجام فرآیند نظافت بدون استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی امکان پذیر نخواهد بود و در حقیقت بسیار پرهزینه و زمان بر است. راهکار مؤثر برای جمع آوری گرد و خاک و زباله های پراکنده شده بر روی سطح زمین در محیط های وسیع مذکور،‌ به کارگیری دستگاه های سوییپر شهری می باشد که با عنوان های جاروی شهری یا جاروی خیابانی نیز شناخته می شوند. در سال حمایت از تولید ملی، مهندسان و جوانان کشورمان موفق به ساخت دستگاه های سوییپر شهری شده اند که با هزینه هایی بسیار پایین تر از نمونه های خارجی و با کیفیت تر از آن ها شده اند.

 معرفی شرکت ابراهیم

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با 30 سال تجربه به عنوان نماینده انحصاری معتبرترین کمپانی های ارائه دهنده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی در تأمین نیازهای نظافتی مراکز معتبر تجاری، درمانی، صنعتی و سایر اصناف در کشور، گام های بسیار مؤثری برداشته و صاحبان و مدیران مجموعه های مختلف را در تأمین استانداردهای بهداشتی و سلامت محیط کسب و کار یاری نموده است. این شرکت در جهت آسان شدن امر زدودن زباله ها و گرد و خاک از سطح خیابان ها و جاده، فرودگاه ها و شهرک های صنعتی، دستگاه سوییپر شهری را در ظرفیت های متفاوت و با بهره گیری از کارایی حرفه ای و عالی، عرضه داشته است. 

شرکت ابراهیم با سال ها سابقه و پشتکار در عرصه دستگاه های نظافت صنعتی، در زمینه ارائه خدمات پس از فروش این محصولات نیز فعالیت دارد. ماشین آلاتی مانند اسکرابر صنعتی ، سوییپر صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی و ... از جمله مهم ترین تجهیزات عرضه شده از سوی شرکت هستند. یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه های مکانیزه نظافتی دستگاه سوییپر شهری یا جاروی شهری می باشد که هدف از عرضه آن ها، سرعت بخشیدن و سهولت بخشیدن به عملیات سنگین نظافتی در محیط های وسیع است.

آدرس سایت: http://www.ebrahimco.com/

شماره تماس: 02187184

دستگاه سوییپر شهری

دستگاه جاروی شهری ساخته شده با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و شرایط اقلیمی بومی سازی شده که باعث شده بهره وری آن به صورت قابل توجهی افزایش یابد. چند مورد از ویژگی های این جاروی شهری در ادامه شرح داده شده است.

  • سوییپر شهری دارای برس های عرضی و جانبی است که خاک و زباله های موجود در مسیر حرکت دستگاه را جمع آوری نموده و به سمت مرکز هدایت می کند. برس غلطکی مرکزی به همراه سیستم مکش آلاینده ها را به سمت مخزن هدایت می کند.
  • فیلتر قدرتمند دستگاه از بازگشت گرد و غبار به محیط به میزان بسیار زیادی جلوگیری می نماید.
  • سامانه پاشش آب بر روی برس های جاروی شهری از انتشار گرد و غبار در هنگام جمع آوری آلاینده تا حد قابل توجهی جلوگیری می نماید به نحوی که استفاده از دستگاه در محیط هایی با آلودگی فراوان یا محیط های صنعتی مناسب می باشد.
  • مخزن جاروی خیابانی دارای دریچه ای است که امکان بازدید آسان و هم چنین تخلیه را در مکان مناسب فراهم نموده است. همچنین جهت تخلیه آسان و کامل زباله های جمع آوری شده، درب تخلیه تمامی سطح پشت مخزن را پوشش می دهد که باعث می شود هنگام حرکت آلودگی ها از مخزن خارج نشوند.
  • پس از تخلیه مخزن امکان شستشوی داخل آن توسط کاربر با استفاده از یک دستگاه کارواش صنعتی امکان پذیر می باشد.
  • سیستم مغناطیسی نصب شده در جلوی کامیون به منظور جمع آوری قطعات فلزی از روی زمین کاربرد دارد.
  • سیستم هایی نظیر LCD رنگی برای نمایش هشدارها و اندازه گیری ها، جک پنوماتیک و سیستم وایرینگ خودرویی سایر سیستم های کنترلی مهم دستگاه سوییپر شهری به شمار می آیند.
  • بر روی جاروی شهری پیشرفته، سیستم کنترلی جاروب به صورت الکتریکی و الکترونیکی قرار گرفته که عملکردی ساده و با قابلیت اطمینان بالا دارد و اپراتور با بهره گیری از دوربین عقب خودرو و دوربین های کناری می تواند به کنترل آسان دستگاه بپردازد.
  • این جاروی خیابانی علاوه بر داشتن موتور و بلوئر قدرتمند،‌ دارای دو عدد هود مکنده با پوشش لاستیکی و دو عدد لوله خرطومی از جنس لاستیک تقویت شده با فنر می باشد که جهت اتصال جریان مکش به مخزن تعبیه شده اند.
  • یک ویژگی منحصر به فرد و استثنایی برای جاروب صنعتی وجود سیستم غبارگیر کامل است که با کمک نازل های آبپاش عمل غبارگیری را انجام می دهد. به این ترتیب هنگام مکش گرد و خاک نازل های آبپاش فعال شده و با اسپری آب در ناحیه مکش آلودگی، از انتشار گرد و خاک در هوا و هم چنین درون مخزن جلوگیری می گردد.

افتخاری دیگر در حمایت از تولید ملی

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی