بازدید 36317
۵

تست کرونا ندهید

در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا، قبل از رجوع به آزمایشگاه و انجام تست کرونا فرد باید توسط پزشک ویزیت شود و فقط در صورت نیاز تست کرونا بدهد. در غیر این صورت، با عجله در مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاهی برای انجام تست پیش از تشخیص قطعی، فرد در خطر ابتلا به ویروس قرار گرفته می شود.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ 28 September 2020

تست کرونا ندهید

متخصصان برجسته‌ی پزشکی بر این باورند که بروز علائمی مانند: تب، لرز، بدن درد، سرفه و تنگی نفس را در شرایط فعلی باید بیانگر ابتلا به ‌ویروس کرونا دانست مگر خلاف آن ثابت شود. سوال اینجاست که آیا با بروز چنین علائمی، انجام تست کرونا قبل از ویزیت پزشک کاری منطقی است؟

پاسخ عموم مراکز معتبر علمی جهان و ایران به این سوال، بر اهمیت معاینه توسط پزشک و شروع درمان حتی قبل از انجام تست کرونا دلالت دارد. به این معنا که در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا، قبل از رجوع به آزمایشگاه و انجام تست کرونا فرد باید توسط پزشک ویزیت شود و فقط در صورت نیاز تست کرونا بدهد. در غیر این صورت، با عجله در مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاهی برای انجام تست پیش از تشخیص قطعی، فرد در خطر ابتلا به ویروس قرار گرفته و شاید فرصت مناسب برای درمان را از دست بدهد.

“ویزیت ۲۴” ( مرکز درمان در منزل گشت سلامت) با مجوز بهره‌برداری از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با مجوز تبلیغات از سازمان نظام پزشکی ایران به عنوان مرکز معتبر ارائه خدمات درمانی در منزل، این امکان را ایجاد کرده که با کادر درمان مرکز، تماس حاصل نموده و در صورت لزوم ضمن انجام ویزیت در منزل، بیمار تحت نظر پزشک مجرب، تست کرونا و یا سی تی اسکن انجام دهد. “ویزیت ۲۴” با حمایت شبکه سلامت ایرانیان توانسته است ویزیت و درمان در منزل را با هزینه‌ای مناسب برای شهروندان تهرانی ممکن و در دسترس قرار دهد. خدمات این شبکه شامل ویزیت پزشکی در منزل و انجام خدمات پرستاری و فیزیوتراپی و نمونه گیری آزمایشات در منزل و معاینات تکمیلی در طول درمان است.

‏Visit24.ir محل زندگی شما را در صورت لزوم به محل درمان تبدیل می‌نماید، تا با حفظ آرامش، بیماری را شکست دهید. اپلیکیشن ویزیت ۲۴ را می‌توانید از طریق آدرس vist24.ir و کافه بازار دریافت نمایید. همچنین تلفن ۷۸۱۳۷ برای پاسخگویی به سوالات شما و دریافت راهنمایی در نظر گرفته شده است.

 

انتهای رپرتاژآگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
آره ! فامیل ما کرونا داشته با تمام علائم ! دکتر عزیز بهش گفته آنفولانزا فصلیه ! یکی نیست بهش بگه وسط شهریور آنفولانزااااا ؟؟؟
چی شده در مملکت همه دارند اپلیکیشن راه اندازی می کنند؟ برای آموزش دانش آموزان دو سه تا اپلیکیشن بعلاوه آموزش تلویزیونی ؛ برای همه چیز اپلیکیشن درست می کنند و الان هم برای مسائل بهداشتی و درمانی چه خبره؟
بسیار ایده و فکر خوبی بوده است و منجر به تحول در درمان می شود
باید از شلوغ شدن واحدهای درمانی تا حد امکان جلوگیری کرد
یکی از متخصصین که حتی در رادیو پیام مورد نقد قرار گرفت این بود .

این پدیده ی فریب قرن است ، و بیشتر سیاسی است .

جالب است که مردم عوام خیلی راحت فریب میخورند ...........
نمايندگان مجلس و اطرافيان شون هر هفته يكبارو با هزينه بيت المال تست كرونا ميدن ، نگران حال اونا باشيم يا خير ؟!!!!! مردم بايد كرونا بگيرن بعد با هزينه شخصي و كيت هاي آشغال چيني تست كرونا بدن ؟!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل