پیام محمود فکری به استقلالی‌ها در اولین بازی فصل

کد خبر: ۱۰۱۳۷۳۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 08 November 2020
|
5301 بازدید
|
۱

استقلال در بازی اولش مقابل مس رفسنجان به پیروزی ۲-۰ رسید، گل‌های استقلال در این دیدار را وریا غفوری و ارسلان مطهری به ثمر رساندند. اما شرایط برای استقلالی‌ها در این دیدار خیلی هم گل و بلبل نبود.

به گزارش تابناک ورزشی، پنجره‌های استقلال هنوز هم که هنوز است بسته است و این تیم نمی‌تواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند. اما فکر می‌کنید واکنش محمود فکری به این قضیه چه بود؟ کافی است به جملات سرمربی استقلال در کنفرانس قبل از بازی توجه کنید: پنجره نقل و انتقالاتی ربطی به کادر پزشکی و فنی ندارد، اما تا زمانی که مشکل حل نشود نمی‌توانیم از نفرات جدیدمان استفاده کنیم. اگر تا فردا مشکل حل نشود از بازیکنان دیگر استفاده می‌کنیم، چون باز هم نفرات خوبی در اختیار داریم. در مجموع فردا تلاش می‌کنیم نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم.
نه خبری از غر زدن بود، نه خبری از روی میز کوبیدن، نه استوری‌ای در کار بود و نه بهانه ای...

محمود فکری از همین ابتدا نشان داد که اهل بهانه گیری و غر زدن نیست و این اجازه را هم به بازیکنانش نمی‌دهد که با این بهانه‌ها باخت و عملکرد بدشان را توجیه کنند.

پیش از آغاز فصل، زمانی که خبرنگاران می‌خواستند با صحبت از امکانات ضعیف استقلال از همان ابتدا دهان محمود فکری را باز کنند، او فقط به یک جمله بسنده کرد: ما استقلال هستیم و نباید بهانه بیاوریم. مشکلات استقلال چیز‌های دیگری است. مثلا مشکلات از درونش است که باید حل شود. امیدوارم امسال در قبال مشکلات صبوری کنیم و منیت‌ها کنار برود و همه «ما» شده تا موفق شویم. هواداران باید خادمین و خائنین به استقلال را بشناسند تا ان شاالله در پایان فصل تیم و خود آن‌ها سربلند باشند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اینم دو سه ماه دیگه میره
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات