به گزارش «تابناک»، شرکت بیمه معلم قصد دارد با هدف معرفی خدمات خود بهعنوان برندی مسئولیتپذیر، دارای ساختار و حساس به شرایط جامعه در ذهن مخاطب جایگاهسازی کند.
برندی در صنعت بیمه که حواسش [به مخاطب] هست و از او مراقبت میکند.
• مراقبت میکند تا کامی تلخ نشود و اگر تلخ شد، تلخ نمانَد!
• حوادث با اینکه قابل پیشگیریاند، اما قابل پیشبینی نیستند...
• حوادث تلخند و در صورت بروز حادثه، این بیمهها هستند که تلخی حادثه را بیاثر و مشکلات پس از آن را، کمرنگ میکنند.
• بیمه عاملی است که تلخی «ربودن» را به حمایتی از جنس «بودن» تبدیل میکند و اضطراب «بدبیاری» را به آرامشی از جنس «یاری» و سختی «درماندگی» را به شیرینی «درمان» پیوند میزند.
با بیمه مشکلات کمرنگ میشوند ،،،