به گزارش ایسنا، درآمدهای این شرکت به ۱۰.۵۱ میلیارد یورو (۱۵.۲ میلیارد دلار سنگاپور) رسید که بسیار بالاتر از پیشبینی تحلیلگران برای ۱۰.۴۶ میلیارد یورو است.
کاهش ارزش پزو آرژانتین و لیر ترکیه تأثیر منفی در سه ماهه داشت که تأثیر مثبت رنو برای افزایش قیمتها و مهار تبلیغات و همچنین تمرکز بر مدلهای پریمیوم خود را خنثی کرد.
فروش جهانی بر حسب حجم ۶.۱ درصد رشد کرد که سرعت رشد کمتری نسبت به افزایش ۱۳ درصدی ثبت شده در نیمه اول سال به دلیل کاهش شدید موجودی در نمایندگیها بود. رشد فروش در سال جاری پس از چهار سال کاهش متوالی برای این گروه فرانسوی اتفاق میافتد.
بر اساس گزارش رویترز، رنو اهداف خود را برای سال ۲۰۲۳ تأیید و اضافه کرد که اکنون انتظار دارد حاشیه عملیاتی گروه برای سال از ۷ تا ۸ درصد پیشبینی قبلی به ۸ درصد برسد.