هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛

چادرملو ۱-۰ مس رفسنجان؛ هیجان در اردکان به اوج رسید/ مس محرم ذوب شد!

تیم فوتبال چادرملو اردکان در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر تیم مس رفسنجان را شکست داد.
کد خبر: ۱۲۶۲۲۴۹
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵ 27 September 2024
|
853 بازدید

به گزارش «تابناک ورزشی»، این مسابقه جمعه شب در چارچوب هفته ششم لیگ برتر ایران با حضور با بیش از ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد و همچنین ۲۰۰ تماشاگر کرمانی و ۳۰۰ نفر از بانوان در استادیوم حضور داشتند.

تنها گل این دیدار در دقیقه ۳+۹۰ توسط هادی حبیبی‌نژاد به ثمر رسید. ابتدای این دیدار به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس از ۲ پیشکسوت عرصه ایمان و جهاد و شهادت با لوح تقدیر به عمل آمد.

بین ۲ نیمه مسابقه یکی از تماشاگران وارد زمین شد که با اقدام ماموران انتظامی و هیات فوتبال بعد از لحظاتی کوتاه و بدون مشکلی به خارج چمن و به سکوها هدایت شد. همچنبین در طول مسابقه در چند نوبت تماشاگران از نحوه قضاوت داور ناراضی بودند و دقت و نظارت بیشتر را خواستار شدند.

این مسابقه را وحید زمانی، محسن بابایی و عباس یعقوبی قضاوت کردند، داور چهارم نیز محمدعلی صلاح و ناظر داوری سید احمد صالحی بود.

ترکیب چادرملو اردکان: سیروس صادقیان، علی طاهران سرخه، والاس مدیرا المدیا، علا الدین یاسین دالی، هادی حبیبی‌نژاد، متئوس سوارز، الوز پرایرا، علی خدادادی، محمد مهدی احمدی، ویکتور گونسالوز و سیدمحمد رضا حسینی بود.

ترکیب مس رفسنجان: بهنام برزایی، سید مجید نصیری، سباستین اسپاهیو، محمد علی‌نژاد، حسن جعفری، عیسی مرادی، فرشید باقری، علی شجاعی، محمدرضا مهدی زاده، امیرحسین جولانی بجندی و حامد لک بود

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات