اختصاصی تابناک/

استانداران جدید ۴ استان معرفی می‌شوند + سوابق

گروه استان‌های تابناک - استانداران ۴ استان آذربایجان شرقی، فارس، گیلان و همدان در جلسه هیات دولت معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۱۲۶۲۶۵۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴ 29 September 2024
|
3685 بازدید
|
۲

به گزارش گروه استان‌های «تابناک»، قرار است «بهرام سرمست» به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، «حسینعلی امیری» استاندار فارس، «حمید ملانوری» استاندار همدان و «هادی حق‌شناس» به عنوان استاندار گیلان معرفی شوند.

سوابق استاندارانی که برای 4 استان آذربایجان شرقی، فارس، همدان و گیلان معرفی خواهند شد، بدین شرح است:

بهرام سرمست

«بهرام سرمست» متولد ۱۳۴۸ بناب، دانش‌آموخته دکترای علوم سیاسی است. وی مسئولیت مدیرکل سیاسی وزارت کشور، مدیرکلی سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی، سرپرستی فرمانداری تبریز را تجربه کرده‌است. سرمست مدتی نیز سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور بوده است. همچنین وی در دولت روحانی چهار سال مسئولیت استانداری قم را عهده دار بود.

حسینعلی امیری

«حسینعلی امیری» متولد ۱۳۴۵ در سنقر است و پیشتر معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در دولت یازدهم و دوازدهم ایران بوده است. قائم‌مقامی و سخنگویی وزارت کشور از دیگر سوابق وی محسوب می شود.

وی دارای دکترای تخصصی حقوق عمومی است، مدرک کارشناسی خود را در دانشگاه علوم قضایی و کارشناسی ارشد در شیراز گذرانده و نیز دارای تحصیلات حوزوی است. او عضو سابق حقوقدان شورای نگهبان در دوره پنجم و سه سال اول دوره ششم (تا تیرماه ۱۳۹۲) بوده‌است. از جمله سوابق وی سمت‌های مختلف قضایی از جمله معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس کل دادگستری استان‌های فارس، کردستان و خوزستان و مدرس دانشگاه است.

حمید ملانوری

حمید ملانوری متولد ۱۳۵۱ شهرستان انار استان کرمان است. سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان را در سوابق خدمتی خود تجربه کرده است. وی از سال ۱۳۹۷ تا پیش از انتصاب به عنوان استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل سیاسی وزارت کشور بود.

هادی حق‌شناس

هادی حق‌شناس متولد ۱۳۴۶ در صومعه‌سرا است و سابقه استانداری گلستان، مدیرکلی بنادر و دریانوردی گیلان و نمایندگی مردم بندر انزلی در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد. وی کارشناسی برق را از دانشگاه علم و صنعت تهران اخذ نموده و دارای مدرک دکترای اقتصاد با گرایش بودجه عمومی است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
لطفا از آنجایی که تمامیت خواهی عشیره ای در خوزستان حاکم هست یک استاندار در حد وزیر و با رویکرد توجه به نخبگان انتخاب کنید. همیشه هم آبادگران خوزستان غیر خوزستانی بودند پس غیر بومی باشد بهتر است. مدیرانی در استان خوزستان هستند که تاکنون با عوض شدن 3 دولت مختلف همچنان به ظلم های خود ادامه می دهند در اسرع وقت این عشیره بازان را کنار بگذارید. استانداری باشد که از دخالت های ناروای نمایندگان در امور اجرایی جلوگیری کند چون نمایندگان خوزستان به غیر از منافع خود و عشیره و دوستانشان به فکر خوزستان نیستند اینجا رانت دهنده و رانت خوار حرف اول و آخر را میزنند پس مواظب باشید در تله عشیره بازان قرار نگیرید به حرمت خون شهدایی که با فدا کردن خود خوزستان را حفظ کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
جناب رئیس جمهور چه وقت به فکر مهارتورم وجلوگیری بدبختی مردم خواهد بود؟
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات