هادی چوپان آماده فتح مستر المپیا

هادی چوپان، درک لانسفورد و سامسون داوودا بار دیگر مدعی اصلی تصاحب ساندو هستند.
کد خبر: ۱۲۶۵۰۰۴
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶ 12 October 2024
|
3029 بازدید
|
۱

هادی چوپان یک قدم تا فتح مستر المپیا

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، بعد از یک‌سال انتظار برای طرفداران بدنسازی در سراسر جهان، مسترالمپیای ۲۰۲۴ از شب گذشته در‌ لاس وگاس آمریکا آغاز شد، جایی که مثل همیشه همه نگاهها به رقابت دسته اوپن بود.

هادی چوپان که سال ۲۰۲۲ قهرمان‌ و‌ سال ۲۰۲۳ نایب قهرمان مسترالمپیا شده، امسال به گفته خودش با ورژنی وحشتناک به لاس وگاس رفته است. گرگ پارسی در‌ رقابتی که بامداد امروز انجام شد، در مرحله مقدماتی به مصاف رقبای قدرتمند خود‌ رفت. 

هادی چوپان یک قدم تا فتح مستر المپیا

ابتدا هر ورزشکار فیگور انفرادی گرفت که هادی چوپان به عنوان اولین نفر‌ روی استیج رفت و از آمادگی فوق العاده بدنی خود‌ رونمایی کرد. با حضور سایر‌ رقبا مشخص شد که بازهم رقابت بین سه نفر برتر سال گذشته، یعنی درک لانسفورد، هادی چوپان‌ و‌ سامسون داوودا خواهد بود.

بعد از فراخوان داوران برای مقایسه ورزشکاران دسته اوپن، نفرات برتر جدا‌ شدند و همانطور که انتظار می رفت هادی، درک و سامسون‌ در فراخوان نهایی مرحله مقدماتی با یکدیگر رقابت کردند.

هادی چوپان یک قدم تا فتح مستر المپیا

نکته قابل توجهی که بیشتر از همه به چشم آمد و مورد توجه کارشناسان و گزارشگران قرار گرفت، پیشرفت چشمگیر سامسون داوودا نفر‌‌ سوم سال گذشته بود که حالا مدعی قهرمانی مسترالمپیای ۲۰۲۴ به حساب می آید.

همچنین هادی چوپان همانطور که خودش گفته بود از نظر کات عضلات به ویژه عضلات پشت پیشرفت فوق العاده ای داشت و حالا امیدوار به بازپس گیری عنوان قهرمانی و تصاحب ساندو است.

حدس قهرمان مسترالمپیای ۲۰۲۴ از هر زمان‌ دیگری سخت تر به نظر می آید و باید منتظر ماند و‌ دید چه اتفاقاتی در فینال رخ‌ خواهد داد.

هادی چوپان یک قدم تا فتح مستر المپیا

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
گرگ پارسی ?
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟