پدر نامشروع رژیم صهیونیستی هدف مشروع ایران برای تنبیه متجاوز

در پی اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز به حریم هوایی و زمینی کشورمان به نظر می رسد صهیونیست ها بدون همکاری لجستیکی و اطلاعاتی آمریکا قادر به نزدیک شدن به حریم کشورمان نبوده اند.
کد خبر: ۱۲۶۷۹۶۸
|
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ 26 October 2024
|
3805 بازدید

رژیم صهیونیستی در حمله شامگاه جمعه به ایران برخی نقاط در شهرهای مختلف را هدف قرار داده است و علی رغم مقابله و درگیر شدن سامانه های پدافندی با مهاجمان، آسیب هایی هم به مناطقی از کشور وارد شده است.

به گزارش تابناک به نقل از نیمروز، از قرار معلوم جنگنده های صهیونیستی بای همکاری هواپیماهای سوخت رسان آمریکایی و از طریق کانال های هوایی کشورهای منطقه اقدام به حمله شب گذشته کرده است.

گفته می شود اردن و قطر در حمله اسرائیل به ایران همکاری داشته اند و به همین جهت این دو کشور می توانند اهداف مشروع برای اقدام تنبیهی ایران باشند.

آمریکا علاوه بر عربستان و بحرین، در قطر،کویت و امارات دارای پایگاه نظامی است و به نظر می رسد برای جلوگیری از تکرار این نوع همکاری های خطرناک علیه تمامیت ارضی ایران ضروری است اقدامات تنبیهی علیه همه طرف هایی که در حمله اسرائیل همکاری داشته اند صورت پذیرد.

بدون شک بی تفاوت بودن نسبت به همکاری کشورهای منطقه در حمله اسرائیل، راه را برای همکاری های بیشتر در اقدامات مشابه هموار خواهد کرد.

از سوی دیگر با توجه به شرایط داخلی آمریکا ، زمان مناسبی است که ایران نسبت به تنبیه پدر نامشروع رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا اقدام قانونی انجام و پایگاه های سنتکام در منطقه را مورد حمله قرار دهد.

 

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟