بازدید 3815

یارانه ۵ دهک پایینی جامعه ۱۵۰ هزار تومان می شود؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: باید منابع مدیریت مصرف سوخت به صورت یارانه به یارانه نقدی ۵ دهک پایین جامعه اضافه شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 03 December 2018

الیاس حضرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به قاچاق بی رویه سوخت در کشور، گفت: باید به هر شکلی مصرف سوخت مدیریت و مانع قاچاق این مبع گرانبهای کشور شد، چراکه در حال حاضر منابع سوختی کشور دود شده و به آسمان می رود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه روزی 300 میلیارد تومان منابع کشور قاچاق شده که در سال رقم بزرگی است، افزود: با توجه به اینکه قیمت بنزین در ایران ارزان و در کشورهای همسایه گران بوده حجم قاچاق سوخت بسیار بالا است و ارزش قاچاق کردن نیز دارد.
پمپ بنزین سوخت سوخت گیری جایگاه سوخت

پیشنهاد اختصاص 60 لیتر بنزین به هر خودرو با قیمت هزار تومان

وی با تاکید بر اینکه باید با مدیریت مصرف سوخت منابع آن به صورت یارانه به یارانه نقدی 5 دهک پایین جامعه اضافه شود، ادامه داد: اگر مصرف کنترل شود می توان به 5 دهک پایین جامعه تا 150 هزار تومان یارانه داد که این به بخش پایین جامعه که در شرایط کنونی از لحاظ معیشتی و رفاهی سخت گرفتار هستند و باید با تورم افسار گسیخته موجود از آنها حمایت شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: زمانی که به هر خودرو در ماه 60 لیتر بنزین سهمیه اختصاص یابد، افراد در میزان مصرف دقت می کنند، البته این 60 لیتر نیز نباید گران شود.

با گرانی بنزین مخالف هستم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با گرانی بنزین مخالف و با مدیریت آن به شدت موافق هستم، تصریح کرد: باید به هر خودرو 60 لیتر بنزین ماهانه به قیمت هزار تومان اختصاص یابد و مابقی باید به قیمت واقعی در داخل فروخته و یا صادر شود.

شایان ذکر است که هفته گذشته ثبت نام کارت سوخت آغاز شد و افراد از این پس باید برای مصرف سوخت در جایگاه ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند، تا از این طریق دولت مانع قاچاق سوخت شده و مصرف را مدیریت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر